|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
saftig
|
Sv: Dere som har greie på landbruk og sauer og sånt...Selvskudd?
|
|
|
#22 |
|
can-jur
|
Sv: Dere som har greie på landbruk og sauer og sånt...
Akkurat det er et tveegget sverd, for bor du i et beiteområde så bor du faktisk i et beiteområde og må forholde deg til at det beiter dyr der. Og det er utolig mye dårlig gjerding der ute.......
|
|
|
|
#23 |
|
saftig
|
Sv: Dere som har greie på landbruk og sauer og sånt...Hvis jeg har satt opp et skikkelig gjerde og dyrene dine likevel ikke lar seg holde ute, så er det ikke annet enn sunn fornuft at det er ditt ansvar å sørge for at dyrene dine ikke påfører meg skade og ulempe.
|
|
|
#24 |
|
can-jur
|
Men det er jo det jeg sier
|
|
|
|
#25 |
|
saftig
|
Sv: Dere som har greie på landbruk og sauer og sånt...Jeg kjente jeg ble litt provosert over uttalelser som "bor du i et beiteområde så bor du faktisk i et beiteområde og må forholde deg til at det beiter dyr der" og "Jeg kan ikke fly døynet rundt å jage kua mi ut av din hage".
|
|
|
#26 |
|
can-jur
|
Prøv å bli vekket kl 2 om natten av telefonen og rasende hageeier, for så å oppdage at hageeieren har glemt å lukke porten sin og at det er derfor kuene mine er i hageeiers hage
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har greie på landbruk og sauer og sånt...Det tror jeg er ting du bør ha et avklart forhold til om du bosetter deg i et beiteommråde safran, sånn er regelverket deal whit it eller bo i byn lizzom, denne tråden får meg til å tenke hvitløk og provance kryddret lammekølle og stekte poteter :slurp:
|
|
|
#28 |
|
saftig
|
Jeg bor ikke i et beiteområde, altså. Og hvis regelverket er sånn, så er det på trynet.
|
|
|
#29 |
|
can-jur
|
Hjelper ikke om de er fulle nok.
|
|
|
|
#30 |
|
can-jur
|
Nei, regelverket er ikke på trynet, regelverket er fint
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har greie på landbruk og sauer og sånt...Tror det er forskjell på nytte dyr og skadedy...eh jeg mener kjæledyr.
|
![]() |
|
|