Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er gravidklærne til Polarn og pyret i størrelse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 16:41   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er gravidklærne til Polarn og pyret i størrelse?

Jeg sikler skikkelig på en tunika jeg så der.. men jeg er ikke gravid så det er sagt. Den så ikke så veldig "utsydd" ut, men var bare ørlite lenger i front. Den sitter sikkert fint, selv uten kulemage (bare litt fettvom).

Noen som vet hvordan POP for voksne pleier være i størrelsen?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 13:58   #2
Picayune
Fullverdig medlem

Picayune har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan er gravidklærne til Polarn og pyret i størrelse?

Min erfaring er at de er store og gode i størrelsen. Jeg brukte vel en til to størrelser mindre i PoP enn i andre klær.

Picayune er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 15:00   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de er omtrent vanlige, men de er i alle fall ikke SMÅ. Dessuten blir det jo litt annerledes når du ikke er gravid. Så dersom du til vanlig er mellom to størrelser, ville jeg gått ned.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 16:10   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det meste er romslig i størrelsen, (gravid-)buksene er kanskje mer normale, men det var jo ikke akkurat de du lurte på.

Jeg kjøpte ett par kjoler der da jeg var gravid, og hun som driver butikken i Trondheim hadde samme selv selv om hun ikke var gravid (tror jeg). De satt fint på henne likevel.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 21:45   #5
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Okei, takk for svar! Tror jeg får gå å kjøpe en (deponere).

Gammel 04-09-10, 15:17   #6
Joika
Pauset

Standard

Jeg kjøpte den! Den satt fint! Skal få lagt ut bilde i shoppetråden etterhvert.

Gammel 04-09-10, 15:26   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den CN tunikaen jeg hadde i shoppingtråden var fin forresten
Fikk den i dag.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.