Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Den ultimate rot-rasper, finnes den?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-10, 15:57   #1
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den ultimate rot-rasper, finnes den?

Igjen mens jeg rev gulrøtter skar jeg meg på tommelen. Og rundt raspeområdet blir det en masse gulrotsøl. Jeg lurer på om det finnes en ultimat rasper som ikke skjærer fingre og "samler" opp bøsset som blir av sprutingen fra det man rasper.

Sist redigert av Føniks : 05-09-10 kl 10:47.
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 16:10   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den ultimate rot-rasper finnes den?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Igjen mens jeg rev gulerøtter skar jeg meg på tommelen. Og rundt raspeområdet blir det en masse gulerotsøl. Jeg lurer på om det finnes en ultimat rasper som ikke skjærer fingre og "samler" opp bøsset som blir av sprutingen fra det man rasper.

Foodprossesor.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 16:17   #3
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den ultimate rot-rasper, finnes den?

Min har dessverre ikke rot-blader. Også ønsker jeg meg en som er lett å bare dra frem.

Gammel 04-09-10, 16:19   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Mouli Julienne.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 16:25   #5
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Mouli Julienne.

Den er jo genial. Får man kjøpt den rundt omkring?

Gammel 04-09-10, 16:27   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hm. Jeg kjøpte min i Italia, men den er jo en klassiker som har vært i alle år, så jeg skulle tro de har i Norge og? GlasMagasinet eller noe sånt?

Gammel 04-09-10, 16:29   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Produsenten er forresten Moulinex.

Gammel 04-09-10, 16:35   #8
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Standard

Tusen takk.

Gammel 04-09-10, 16:37   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Evt. denne, hvis du ikke får tak i, som jeg antar er det samme:

http://viewitem.eim.ebay.no:80/MOULI...464209864/item

Ellers så skal mamma og pappa til Italia i slutten av mnd, og kan sikkert kjøpe med en for deg, hvis du vil ha sånn som jeg først viste.

Gammel 04-09-10, 16:39   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn som den øverste har jeg hatt flere av, og de er kjøpt her i Norge.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.