Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Johan Olav Koss

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 10:01   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Johan Olav Koss

Det er flere som kjenner ham, og han er fryktelig langt fra sympatisk. Ei heller snill. :bidrar:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:19   #2
Marian
29 år

Marian sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Det er flere som kjenner ham, og han er fryktelig langt fra sympatisk. Ei heller snill. :bidrar:

Det er litt for vanskelig for folk å ta han ned fra den pidestallen de har plassert han på skjønner du.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:22   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Det er litt for vanskelig for folk å ta han ned fra den pidestallen de har plassert han på skjønner du.

Jeg tror mer det handler om at det er stakkarslig å bedrive skittkasting av en kjent person inne på et forum hvor de fleste er anonyme, hvor man uhindret kan påberope seg personlige relasjoner til vedkommende og følgende gi "troverdige" personkarakteristikker.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:28   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror mer det handler om at det er stakkarslig å bedrive skittkasting av en kjent person inne på et forum hvor de fleste er anonyme, hvor man uhindret kan påberope seg personlige relasjoner til vedkommende og følgende gi "troverdige" personkarakteristikker.

Så du tror Marian lyver og finner opp negative personkarakteristikker? For min del tror jeg hun hadde lagt på hundre ganger og dratt noen fete historier dersom hun var ute etter å spre dritt.
Jeg vil gjerne høre :skruppeløs:
Dessuten er det interessant å høre andre sider enn en medieskapt virkelighetsoppfatning av en person.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:37   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Så du tror Marian lyver og finner opp negative personkarakteristikker?

Jeg tror ingenting. Jeg bare synes det er småekkelt å tenke på at noen skulle kunne skrive slike ting om meg på nett, uten at jeg hadde mulighet til å forsvare meg. Jeg synes det er forskjell på å si at han ser teit ut med åpen munn kontra at man kjenner ham personlig og han er usympatisk og lite snill. :prippen:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:39   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror ingenting. Jeg bare synes det er småekkelt å tenke på at noen skulle kunne skrive slike ting om meg på nett, uten at jeg hadde mulighet til å forsvare meg. Jeg synes det er forskjell på å si at han ser teit ut med åpen munn kontra at man kjenner ham personlig og han er usympatisk og lite snill. rippen:

Skjønner prinsippet, men jeg er vel så sladrete av meg at jeg synes det er interessant å høre dersom hun virkelig kjenner ham og vet at han ikke er den sympatiske personen han framstilles som i media. Det kommer vel av at jeg har hørt noe liknende fra før om ham.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:48   #7
Marian
29 år

Marian sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Skjønner prinsippet, men jeg er vel så sladrete av meg at jeg synes det er interessant å høre dersom hun virkelig kjenner ham og vet at han ikke er den sympatiske personen han framstilles som i media. Det kommer vel av at jeg har hørt noe liknende fra før om ham.

Ja jeg kjenner mannen, jeg kjenner vennene hans og familien hans. Mer får du ikke vite. Og jeg kommer heller ikke til å utdype noe mer hvorfor og hvordan jeg mener det jeg mener. Av hensynet til vennene og familien.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.