|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() BokhylleproblemKan noen vise meg bilde av en fin bokhylle med innhold. Jeg har bokhylle som brukes til både bøker og diverse gjenstander, men synes ikke organiseringa er så fin. Noen som er fornøyd med sin hylle eller som har bilde av fin organisering???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BokhylleproblemVi har satt sammen fra BBB. Forskjellig bredde og dybde, med åpent rom i midten til bilde og slikt. Disse kan du male eller lasere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: BokhylleproblemVi har hvite Billy-hyller, en 60 (de selges ikke lenger) i midten, og så 2x40 på hver side av den. 40-hyllene har vitrinedører med fine knotter.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: BokhylleproblemVi har en 80 cm bred Billy hylle med vitrineglassdører på. Der er bøkene fargesorterte og vi har noen liggende for litt variasjon.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Bokhylleproblem
hvordan i alle dager finner du boka hvis du ikke husker fargen på coveret - Dette må være den dummeste trenden på mange år (ikke personlig ment - det er jo utrolig mange som fargesorterer bøker - men det er jo så ulogisk. )
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bokhylleproblem
Jeg husker stort sett hvordan de ser ut, så jeg har ikke opplevd det som noe problem. Det er uansett bare å lete litt, så dukker de opp. Det skjer oftere at jeg ikke husker navnet på forfatteren, for å si det slik, og da må jeg lete uansett.
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: BokhylleproblemJeg har sortert bøkene etter kvalitet. Jane Austen øverst, Clive Cussler og Tom Clancy nederst.
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BokhylleproblemMye snedig å se her, http://www.google.no/images?q=bookshelf
![]() |
#10 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BokhylleproblemTakk for flere tips her. Kanskje en ide å bruke sånne kurver for å rydde unna litt rot.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|