|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mål
Jøss, er du meg? Jeg har det også slik med lesing, det gir meg konsentrasjon og ro. Hvis jeg ikke klarer å lese er det tegn på for mye stress. Kjenner også igjen det du skriver om skriving, det er en fin måte å få ut ting som ellers forblir usagt. Har jeg tilgang til bloggen din, forresten? Ble litt nysgjerrig på hvordan du skriver der siden du sier at det gjør deg glad.
|
|
|
|
#22 |
|
Audacious
|
Sv: MålJeg har et mål på antallet gjennomførte treningsøkter i 2010. Jeg har et mål om hva jeg skal veie om drøyt to år. (Det kan godt hende jeg går ned de kiloene før, men det er irrelevant, for så skal vekta holdes.) Jeg har ingen klart definerte mål ang jobb eller verv for tiden, men det skal jeg formulere i løpet av neste vår.
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Jeg gjorde tilsvarende med Knotten, først var målet å holde ut 6 uker, så 3 mnd, så 6 mnd og så så lenge vi ville. Slike mål er lure.
|
|
|
#24 |
|
VeloppDragen
|
Sv: MålEn annen ting som er fint med å ha små mål underveis til de store, er at man kan trøste seg med at man har gjort noe. Hvis man for eksempel våkner klokka fire om morgenen, da er det veldig fint å ha gjort noe som man kan minne seg selv om. Så får man sove litt til.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MålJeg har et mål om å sy minst to kjoler til meg selv i høst. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
nju nja njo
|
Det var et veldig fint mål. Jeg tror kanskje at jeg også skal ha det som et mål.
|
|
|
#27 |
|
intro
|
Vel, det vil du knapt tro om du leser den.
|
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: MålJeg har målbare treningsmål (treningsmengde og tider jeg vil oppnå), og gjerne mål på andre ting jeg vil få til også. Jeg liker å måle og telle.
|
|
|
#29 |
|
intro
|
Ja, der gjør jeg også - det er et viktig moment i målene. Alt føres sirlig inn i Excel.
|
|
|
|
#31 |
|
awesom
|
Sv: MålJeg har noen en del mål for meg selv, både langsiktige og kortsiktige. Etter en del erfaringer og forsåvidt "smeller" har jeg lært at mine mål skal være ganske enkle og nå, og at det jeg klarer utover mine fastsatte mål er bonus. Når fallhøyden ikke er så lang, så er ikke nederlaget like tungt.
|
|
|
#32 |
|
Kjernesnill
|
Det er utrolig hva man kan klare. Rom ble ikke bygget på en dag. Doktoravhandlinger handler om tålmodighet til å ta fram timeren daglig i åresvis.
|
|
|
#33 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MålEtter en lang periode hvor alle mål har blitt satt til side til fordel for målet om en natt med OK søvn, har hverdagen stabilisert seg litt mer. Så nå kan jeg ha mål igjen. Et hovedmål er å bruke mer tid på meg og mannen som par. Jeg skal si noe hyggelig til ham hver dag, og vi skal reise sammen i et bryllup i høst og en kjærestetur etter jul.
|
|
![]() |
|
|