|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Når fikk du ditt første grå hårstrå?Frisøren fant mine første grå da jeg var 21 - 22 år! (nå drøyt 10 år senere farger jeg reglemessig for å kamuflere dem!) |
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
Sv: Når fikk du ditt første grå hårstrå?Rundt 25, tror jeg. Det kommer flere og flere, og de får bli. (Og blir kalt opp etter de som har forårsaket de, selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når fikk du ditt første grå hårstrå?Er bikket et godt stykke over 40 og har ikke funnet noen ennå. Ligner nok på min mor og mormor der. Og mannen som er rundet de 50 har nettopp fått sine første små grå, og det har jeg ventet på for grå stenk er sexy. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Geek
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Når fikk du ditt første grå hårstrå?Ser ut som mange her har vært generelt heldige med de grå hårene sine å fått dem sent.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Når fikk du ditt første grå hårstrå?Aldri! |
|
|
|
#66 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Når fikk du ditt første grå hårstrå?Jeg fant to i fjor (38) og nå i forrige uke fant jeg plutselig 10-20 stykker.
|
|
|
#67 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når fikk du ditt første grå hårstrå?Jeg fant mitt første da jeg var rett under 25 år. Nå er jeg drøyt ti år mer og i ferd med å bli lysere i håret gitt. De får bli - jeg syns jeg er vakker, jeg!
|
![]() |
|
|