Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Når fikk du ditt første grå hårstrå?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-10, 19:14   #61
Kanel
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2010
Kanel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når fikk du ditt første grå hårstrå?

Frisøren fant mine første grå da jeg var 21 - 22 år! (nå drøyt 10 år senere farger jeg reglemessig for å kamuflere dem!)

Kanel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 20:23   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rundt 25, tror jeg. Det kommer flere og flere, og de får bli. (Og blir kalt opp etter de som har forårsaket de, selvfølgelig. )

Og helt enig i at det er sexy med gråstenk hos mannen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 20:39   #63
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Er bikket et godt stykke over 40 og har ikke funnet noen ennå. Ligner nok på min mor og mormor der. Og mannen som er rundet de 50 har nettopp fått sine første små grå, og det har jeg ventet på for grå stenk er sexy.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 03:30   #64
dinadina
Geek

Medlem siden: Aug 2010
dinadina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ser ut som mange her har vært generelt heldige med de grå hårene sine å fått dem sent.
Mine første grå hår kom da jeg hadde bikket 13-14 års alderen, og har siden farget håret for å gjemme det. Tydeligvis kan det komme tidlig om man blir utsatt for sjokk, og særdeles mye stress.

Gammel 07-09-10, 08:57   #65
Slettet bruker
Passiv

Standard

Aldri!

Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 10:25   #66
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant to i fjor (38) og nå i forrige uke fant jeg plutselig 10-20 stykker.

Så nå er det vel i gang med fargegaleien snart.

Gammel 07-09-10, 11:31   #67
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fant mitt første da jeg var rett under 25 år. Nå er jeg drøyt ti år mer og i ferd med å bli lysere i håret gitt. De får bli - jeg syns jeg er vakker, jeg!

Gammel 07-09-10, 12:35   #68
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke farge mine grå hår. De har jo navn. "Madonna", "Eros Ramazzott"i, "a-ha", "Green Day", "eksmannen", "parkeringsvakten".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.