Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-10, 15:59   #421
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Heldige m^2 med den fine, billige Mette Møller-kjolen!

Jeg jakter egentlig på en rød kjole, men et skjørt med mønster i rødt og grønt er heller ikke å forakte. Kom over dette i Bogstadveien i dag (farlig å ta den ruta til jobb i stedet for å gå gjennom Slottsparken ):

Bildet ble litt lyst, men bunnfargen er svart.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-09-10, 17:36   #422
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en sjøgrønn "strikkakjole" fra Container i dag. Men fant den ikke på nett.
Jeg prøvde både M og L, og endte opp med M. Men fortsatt litt usikker.

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 06-09-10 kl 22:21.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 09:57   #423
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den var fin Nessie! Den kunne jeg tenke meg

Jeg kjøpte sko med følelsene i går. Var med en venninne på shopping, endte med å ta t-banen fra Byporten til Majorstua for å få tak i sko til henne i rett størrelse. Kom inn på Lille Vinkel 9 min før stengetid og gikk ut igjen med disse.

Gammel 07-09-10, 10:29   #424
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg til dette kommer i posten.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 10:32   #425
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Den var fin Nessie! Den kunne jeg tenke meg

Jeg kjøpte sko med følelsene i går. Var med en venninne på shopping, endte med å ta t-banen fra Byporten til Majorstua for å få tak i sko til henne i rett størrelse. Kom inn på Lille Vinkel 9 min før stengetid og gikk ut igjen med disse.

Ah, Hard Hearted Harlot? Nydelige! Jeg har et par knehøye støvletter med liknende lest og samme hæl, og synes de er utrolig fine.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 10:41   #426
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ah, Hard Hearted Harlot? Nydelige! Jeg har et par knehøye støvletter med liknende lest og samme hæl, og synes de er utrolig fine.

Jepp!

Knehøye støvletter sa du? :må puste med magen:
Det er lenge siden jeg har forelsket meg så totalt i et par sko!

Gammel 07-09-10, 10:44   #427
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jepp!

Knehøye støvletter sa du? :må puste med magen:
Det er lenge siden jeg har forelsket meg så totalt i et par sko!

Ja, sjøgrønne! Dessverre har de noen sømmer som trykker på et sårt punkt på foten min, så de er ikke så gode å gå i. Dessuten skulle jeg ha sålet dem om da de var nye for fire år siden, for det er skinnsåler. HHH har noen fantastisk nydelige sko (og en del veldig rare).

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 14:56   #428
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vinterjakke på vei i posten ...så får vi se om den faller i smak irl også!

Gammel 07-09-10, 16:03   #429
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Denne i mørk grå fra Indiska:

Gammel 07-09-10, 17:15   #430
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ble "skinnjakke" type flygerstil fra Cubus i dag, samt et par kjempekule sko fra Økonomisko. Skulle bare innom og se etter noen rimelige innesko til eldstemor til allidretten, og der sto skoene og ropte på meg.

Disse:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 18:33   #431
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Shopper litt jeg også innimellom, selv om jeg sjelden legger det inn her.

Gammel 07-09-10, 20:51   #432
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Vinterjakke på vei i posten ...så får vi se om den faller i smak irl også!

Jeg har denne i en kortere modell, og den er veldig god og varm.

Gammel 07-09-10, 20:55   #433
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

I dag ble det Bergans Myrull-kåpe (farge Café) samt disse støvlettene:

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 20:58   #434
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

I dag ble det Bergans Myrull-kåpe (farge Café) samt disse støvlettene:

Åh.
De er helt meg altså.
Jeg lurer på om jeg må innom Lille Vinkel i Oslo... Hvordan er de i skaftet/leggen?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 21:05   #435
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Noen kjappe "livebilder".

Den er definitivt vinterjakketykk.

Hvilken størrelse er din? Er de normale i størrelsen? Tror jeg hermer...

Joika er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 21:06   #436
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvilken størrelse er din? Er de normale i størrelsen? Tror jeg hermer...

Min er str 40.
Den er ganske så normal vil jeg påstå. De har jakkene på XXL da, iallefall.
Så du kan jo prøve der?

Sist redigert av Nessie : 07-09-10 kl 21:17.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 21:16   #437
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan var den i L hos deg da? Må jeg ha L og? Eller M?

Jeg vil tro du skal ha M. Jeg kunne ikke hatt mindre hvis jeg skal ha noe under, men den sitter bra på og blir ikke bumsete. De er små i størrelsen, men hvis du vanligvis nå bruker str 40, så blir L altfor stort. Jeg bruker nærmere 44 i overdeler ellers.

Gammel 07-09-10, 21:17   #438
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vil tro du skal ha M. Jeg kunne ikke hatt mindre hvis jeg skal ha noe under, men den sitter bra på og blir ikke bumsete. De er små i størrelsen, men hvis du vanligvis nå bruker str 40, så blir L altfor stort. Jeg bruker nærmere 44 i overdeler ellers.

Jeg har jo 40 i mye nå. Jeg prøvde både M og L, men pga at jeg har så lange armer og lang overkropp så synes jeg L ble mest rett faktisk. Særlig om jeg i tillegg skal ha en fleece under.
Det ække lett altså.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 21:18   #439
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min er str 40.
Den er ganske så normal vil jeg påstå. Ikke liten iallefall.

Hm... veldig usikker på om jeg bør ta 42 eller 44...

Joika er ikke aktiv  
Gammel 07-09-10, 21:20   #440
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hm... veldig usikker på om jeg bør ta 42 eller 44...

Ikke 44 nei tror jeg.
Prøv 42.

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.