Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gikk du på slang da du var liten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Gikk du på slang?
Ja, det gjorde jeg jevnlig, og jeg gjør det den dag i dag 4 2,61%
Ja, det gjorde jeg jevnlig, og har sluttet med det nå 54 35,29%
Ja, gjorde det et par ganger 63 41,18%
Nei, det gjorde jeg aldri. 23 15,03%
Nei, jeg gjorde det ikke som barn, bare som voksen 2 1,31%
Nei, og jeg pleide å skyte med hagle etter de barna som gjorde slikt 1 0,65%
Ja, og jeg hadde med meg en hel bande og raserte også 1 0,65%
Nei, jeg visste ikke hva det var 0 0%
Ja, alle andre gjorde jo det, så da måtte jeg også 11 7,19%
Makan! Dette var rotete alternativer 6 3,92%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-10, 22:11   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gikk du på slang da du var liten?

Jeg var rett som det var på besøk i nabohager da jeg var liten. Ikke fordi jeg var fruktsugen akkurat, for vi hadde masse frukt og bær i egen hage. Det var vel strengt tatt oftere slik at nabounger var på slang i hagen vår, enn at jeg var på slang.
Pappa brukte å stå oppe på terrassen og kikke ned på de som var nede i hagen vår og forskyne seg. Så hendte det han kom med noen velvalgte fraser om at de måtte være forsiktige med grenene på trærne, og huske å ta med seg noe hjem også.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:15   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jada, både hos oss selv og naboene.
Jeg er vokst opp i en slik Bakkebygrend, der vi var fem gårder på rekke og rad, oss i midten.
Noen hadde pærer, noen epler og plommer. Ikke for å glemme moreller og mainepe.
Var vel ganske så harmløse og de voksne var nok fullstendig klar over dette for vi ble aldri fersket.Vi var veeldig forsiktige slik at vi ikke ødela noen, og stort sett var en av ungene fra de respektive gårdene med på slangen da.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:18   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg har forsynt meg av andres frukt, noen ganger som ramp, men som oftest fordi det var så fristende.

Det har jeg faktisk gjort i voksen alder.

Gammel 07-09-10, 22:18   #4
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg gikk på slang noen ganger. Epler og jordbær. Det var mest spennende med jordbær husker jeg, og vi var livredde for å bli tatt.

Oppfordrer ikke mine til å gå slang, og tror ikke de gjør det. Men minsten er truende om noen år, fordi han ELSKER bær og frukt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.