|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Den smaker litt jul, synes jeg, et hint av pommac, kanskje? Brent sukker? Grei, men ikke noe jeg vil drikke mengder av. |
|
|
|
#42 |
|
trøtt
|
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Har ikke smakt, men "poenget" med den er vel at den ikke inneholder kunstige tilsetningsstoffer og litt mindre sukker. Eller noe.
|
|
|
#43 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Jeg syns det var veldig lite smak i den.
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Jeg syns den smakte greit hvis man tenkte på den som en hvilken som helst brus, og ikke en cola. Hvis man tror st den skal smake nøyaktig som Pepsi blir man selvfølgelig skuffet. Den var betydelig bedre enn de andre pepsivariantene og alle lightbrusene, men ikke bedre enn classic coca cola.
|
|
|
#46 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Jeg er Pepsi max-avhengig, og kjøpte Raw her om dagen i håp om å finne et "sunnere" alternativ. Men nei. Det smakte ikke. Den var ikke grusom, men jeg synes ikke den var spesielt god.
|
|
|
#47 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Den var helt grei. Ikke noe jeg kommer til å drikke så mye av.
|
|
|
|
#48 |
|
Glamorøs
|
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Men altså damer. Den er ikke sunn. Det er hauger av sukker i den! Eneste forskjellen fra en vanlig brus er at det ikke er noen kunstige tilsetningstoffer. Om man er avengig av lettbrus er det helt hull i hodet å skulle drikke denne i stedet, i samme mengder. Brus, både lett og vanlig, er ikke tørstedrikk. Det er godteri.
|
|
|
#49 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Jeg savner Shio med ferskensmak.
|
|
|
#52 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Jeg har drukket den iskald fra glassflaske mens jeg var tørst og det var utrolig godt. Samtidig har jeg også drukket den lunken fra plastflaske og det smakte høggorm. Så alt til sin tid antar jeg. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Her i huset synes 3 av 3 at den var vond... Jeg synes ikke det smakte likt som noe annen cola/pepsi eller colagodteri. Den smakte bare vondt, med en ekkel ettersmak av......tja...... pepperkaker? ingefær? krydder?
|
|
|
#54 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Jeg syntes den var OK, jeg.
|
|
|
#55 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Da har jeg smakt.. Og her er min "dom"
|
|
|
#56 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Liker dere Pepsi Raw?
Ehh, de hadde den visst, men jeg syns den så lite fristende ut så jeg orka ikke å prøve den. Kanskje om den finnes på halvliter flaske.
|
|
|
|
#57 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Jeg synes den smaker helt ok. Minner litt om tomtebrygg eller noe annet julete. Jeg drikker ikke så mye brus.
|
|
|
#58 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Den smakte bedre enn fryktet. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Epikur
|
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Jeg drikker aldri brus, men klinte til og kjøpte en halvliter. Det smakte helt ok. Jeg ville foretrukket Raw fremfor lightbrusene anyday, men når man, som jeg, drikker maks et par liter brus i løpet av et år, så kan man tillate seg hva som helst.
|
|
|
#60 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere Pepsi Raw?Jeg fikk en smaksprøve på butikken og syntes den var kjempegod, så jeg kjøpte med en flaske. |
|
|
|
![]() |
|
|