Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Chill Norway o.l. nettbutikk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 21:04   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Chill Norway o.l. nettbutikk?

Noen som kan tipse meg om en eller flere nettbutikker som leverer kjapt og har godt utvalg?

Gammel 08-09-10, 21:58   #2
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Chill Norway o.l. nettbutikk?

Da anbefaler jeg Chick living.no og ikke minst Lisen.dk. CL er litt utsolgt på endel størrelser nå men Lisen får inn så smått. Begge sender raskt

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:10   #3
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Chic living ligger i Tønsberg vennen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:14   #4
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Jeej! Hvor blir det av nachosen du lovet meg?

Gammel 16-10-10, 22:32   #5
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Da anbefaler jeg Chick living.no og ikke minst Lisen.dk. CL er litt utsolgt på endel størrelser nå men Lisen får inn så smått. Begge sender raskt

Synes Chic Living alltid har dårlig utvalg av størrelser og de mest populære farger og modeller. STORT utvalg hos Fine Ting på Byporten i Oslo akkurat nå.

Gammel 16-10-10, 22:36   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

madsogmille.dk har også.
Og om du trykker av for gave går det som regel greit igjennom toll og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 23:43   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bestilte hos lisen.dk og finn min tunika pakket som gave uten at jeg hadde bedt om det. Med silkepapir og bursdagshilsen

Gammel 17-10-10, 22:56   #8
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Noen som vet hvor jeg finner tunikaen som heter Topaz, eller kjolen som er veldig lik? Gjerne i blåfargen, men noe brunaktig kan også være aktuelt.

Jeg får ikke opp hele kolleksjonen på hjemmesiden, så jeg vet ikke helt hvilken farger den finnes i, men har sett den avbildet i en flott blåfarge i hvertfall.

Gammel 17-10-10, 23:25   #9
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

De har i alle fall kjoleversjonen av denne i flere farger på Fine Ting, Byporten i Oslo.(Mørk blå, brun, hvit) Er 99% sikker på at de hadde tunikaen i blått også. (Var der i går). Nadine på Storosenteret i Oslo har også veldig mye Chill nå. Vet ikke om noen av dem sender, men ser du bor i Akershus - en bytur er kanskje ikke uaktuelt.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.