|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Todelt Ticketsett - hvor er det billigst?Storebror trenger todelt sett til vinteren, og jeg har lyst på Ticket til ham etter veldig god erfaring med det de to siste sesongene (da har vi hatt hele dresser). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Todelt Ticketsett - hvor er det billigst?Henger meg på her! Synes Ticket er vanskelig å få tak i (2 delt altså..). |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Todelt Ticketsett - hvor er det billigst?Junior barneklær på Sandvika storsenter har Ticket. De sender hvis man forhåndsbetaler, jeg har betalt en femtilapp i porto og fått vedlig god service. Ring dem |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Todelt Ticketsett - hvor er det billigst?
De har Junior her også, det er ikke det, men det er dyrt der. Jeg lurte på om noen har funnet billige nettsteder. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Todelt Ticketsett - hvor er det billigst?Ok, sånn ja. Nei da kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Egentlig burde man jo kjøpt på nyttårssalget. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Todelt Ticketsett - hvor er det billigst?Betalte 799 for todelt til jr her forleden. Var på Junior Barneklær. Veldig overrasket over vanntetthet, trodde ikke den skulle holde 10000, men jaggu gjør den ikke det.
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Vinterplagg? Det var da billig? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Todelt Ticketsett - hvor er det billigst?Vi har også kjøpt dress og vinterjakker på Junior. De pleier av og til å ha 20% før sesongstart. Jeg får sms når det er kampanjer av ulikt slag. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I mål
|
Og det har det vært nå eller...? Tror jeg må på den sms-tjenesten... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Todelt Ticketsett - hvor er det billigst?Nei, siste sms gikk på sommersalgsinnspurt. SÅ jeg håper på de kan ha vinterdressene til 20% om ikke så lenge. Ikke sikkert det blir, men de har hatt det før på høsten. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Aiai. Kanskje du gir meg et tips hvis du får en melding? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Todelt Ticketsett - hvor er det billigst?Det skal jeg, men kan selvsagt ikke garantere at de gjør dette i år. Men jeg går liksom og avventer litt. |
|
|
|
![]() |
|
|