|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?To-tre glass vin er det optimale for meg - samtidig er det veldig morsomt med mer en gang i blant også.
![]() |
#22 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Mitt inntrykk er at dette er helt ok, det er vel mer det motsatte som får folk til å reagere. Jeg liker ikke smaken på alkohol, jeg liker ikke tanken på å rus og å miste kontrollen, og jeg er ikke så innmari glad i selskaper hvor alkohol spiller en vesentlig rolle. Bill mrk: kjip og kontrollfreak.
![]() |
#23 |
Epikur
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg tror light buzz og fløyelsbrisen er det samme, ja.
![]() |
#24 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg har også veldig kontroll på når jeg skal stoppe før det tipper over.
![]() |
#25 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker ikke å bli så møkkings at det svimler og jeg sjangler og snøvler. Men jeg liker å bli litt fullere enn bare brisen. :harry:
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Det ser ut for at jeg og Madam Mim har samme syn på alkohol.
![]() |
#27 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Ja-takk, begge deler. Full, brisen, eller edru: En tid og sted for alt, men jeg foretrekker vel ikke en av tilstandene, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
kamerat
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker skravlebrisen. Og noen ganger liker jeg småfull også.
![]() |
#29 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Dette så jeg nå, og det uttrykker faktisk ganske presist hva jeg føler om saken også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Fløyelsbrisen - for et fint ord |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker ikke rusfølelsen i det hele tatt, ikke liker jeg alkoholsmaken heller. Jeg er ikke avholds, men ser ikke poenget i å drikke noe jeg rett og slett ikke liker. Cider kan være godt, men ikke verdt 2 dagers hodepine etterpå.
![]() |
#32 |
can-jur
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker svært dårlig å i det hele tatt kjenne at jeg er påvirket.
![]() |
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Når jeg treffer fp-ere så liker jeg sånn her full: |
![]() |
![]() |
#34 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker godt følelsen av å være "fløyelsbrisen", men noe særlig mer enn det tåler jeg ikke, for da får jeg skikkelig kuppelhue dagen etterpå. Ikke noe jeg ønsker meg, altså.
![]() |
![]() |
#35 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker følelsen når skuldrene synker på plass til riktig høyde, og man kan puste litt mer med magen, og ikke ta så nøye på alle bagateller. Uttrykket fløyelsbrisen er egentlig veldig dekkende, eller det engelske tipsy.
![]() |
#36 |
heimføing
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg syns det er fint å være lett rødvinsmarinert, så det skjer jo iblant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Ja takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker å være brisen på fest, men har en eller annen indre sperre på å miste kontroll, så jeg drikker som regel mindre enn det jeg egentlig kunne hatt lyst til... Før kunne jeg drikke ganske mye rødvin uten problemer, men nå er mer enn et glass = migrene dagen etterpå, så da begrenser det seg selv. Jeg drikker mest øl, og som regel blir jeg altfor full i magen og mett lenge før jeg har noe særlig høy promille. Men fnisefull er bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jepp. Når man kjenner at ting løser seg opp, og humøret stiger!
Jeg kan nok drikke en god del i løpet av en kveld, men drikker vann i tillegg, og kan dermed holde det gående ganske lenge. Spiser jeg i tillegg godt, så blir formen enda bedre. Nå har jeg sjelden muligheter, men var på fest med jobben i juni. Startet 18.30, og la meg 6.15. Spiste en god treretters middag med biff. Forsøkte å regne litt på det sånn ut fra tida som gikk...
Helt enig. Man kan snakke litt med folk man kanskje ellers ikke ville snakket med, og folk som røyker synes ofte det er hyggelig at selv ellers ikke-røykere joiner dem.
Ja det er kjempehyggelig.
Enig! Sist redigert av Dronningen : 09-09-10 kl 22:28. Årsak: glemte en drink :D |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|