|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker også rusen vin og øl gir i tillegg til smaken. Men jeg liker ikke at det tipper over slik at jeg blir sløv og snøvlete. Merker jeg at det heller i den retningen, går jeg straksens over på vann.
![]() |
#42 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Som sagt i en annen tråd:
![]() |
#43 |
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Ah, alt til sin tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
![]() |
#45 |
intro
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Dette er veldig beskrivende for mitt forhold til alkohol også.
Sist redigert av Bluen : 09-09-10 kl 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Eg likar både brisen og full.
![]() |
![]() |
#47 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg er ofte i middager og selskaper i forbindelse med jobben, hvor det konsumeres en hel del alkohol. Hemligheten er å drikke store mengder vann, og ikke prøve å holde tritt med nabo'n
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker godt følelsen av å være litt brisen. Sånn type noen glass vin eller tilsvarende. Jeg liker dårlig å tippe over mot den tilstanden der jeg føler meg full, så det skjer veeldig sjelden, og om det skjer er det en glipp.
![]() |
#49 |
Epikur
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg kan drikke en god del øl eller vin, dersom enhetene konsumeres nogenlunde rolig og med noe mat innabords, men minn meg på å aldri drikke om kapp med Dronningen!
![]() |
#50 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Når jeg drikker vin hjemme så er jeg ikke så glad i å bli brisen, jeg liker smaken av rødvin så utrolig godt, men den fløyelsbrisenfølelsen kjenner jeg at jeg ikke vil ha så ofte.
![]() |
#52 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker ikke å være full, men jeg blir det av og til fordet
![]() |
#53 |
Borte
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg er der jeg er, og der Glitter er - liker fløyelsbrisen, men også litt fullere enn bare brisen.
![]() |
#54 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg føler ikke jeg blir annerledes når jeg drikker. I humøret mener jeg. Men alkohol kan stoppe andre måter å nyte på, derfor liker jeg å la være å drikke. Det er veldig mange følelser jeg heller ønsker å ha, framfor alkoholrusen.
![]() |
#55 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Ja folk tåler ulikt. Dette var som sagt over 12 timer ca., og med en solid middag som del av dette. Jeg var godt i farta ja, men ikke på en ubehagelig måte. Drakk også masse vann, og var på do i enigen (så klart). Men sånn er fest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker å bli fløyelsbrisen, men IKKE full.
![]() |
#57 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?forøvrig syns jeg det er en helt normal ting å like den følelsen når man ikke har noen underliggende grunner for å ikke drikke. Men som mannen min sa, hvis fredagskvelden og/eller hele helgen er fullstendig ødelagt dersom du f.eks har glemt å handle inn vin, er det et problem, selv om man vanligvis bare drikker et glass eller to.
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Her kalles det silkebrisen. Og ja, jeg liker det.
![]() |
#59 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Etter det der hadde nok jeg blitt full av typen svært lite sjarmerende. Men i gamle dager kunne jeg fint drikke 10-12 vodka og redbull på byen for så å avslutte med en flaske vin når vi kom hjem. Nå holder det stort sett med 4-5 øl eller drinker, vin blir jeg altfor full av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Fløyelsbrisen er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|