Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Touran: To bakovervendte og en beltestol?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 12:29   #21
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Touran: To bakovervendte og en beltestol?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg synes generelt ikke det er noe stress å få plass til bakovervendte seter jeg. I Yarisen min har jeg jo det til og med. I mine foreldre sin Toyota Rav 4 får jeg det til, og Passaten til svigers. Ikke noe problem. Heller ikke i Touran. Jeg synes Touran er romslig, vi har ihvertfall aldri opplevd å ikke få plass. Så klart, å plassere en voksen bak mellom ungene blir litt trangt, den personen sitter ikke vidunderlig komfortabelt. Men det fin plass!

Synes det er ok plass bak med to stoler på siden, sammenlignet med mye annet og også større biler ellers, men det kan bli litt trangere hvis man har isofix-seter enn stoler som festes med beltet, ettersom de som festes med belte kan flyttes noen cm lengre ut.

En fordel her er også at man kan ta seteryggen lengre bak hvis man på samme nivå som de andre setene får skuldrene inn i barnestolene.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 13:12   #22
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Touran: To bakovervendte og en beltestol?

Ja, det blir trangere men jeg får likevel den tjukke rumpa mi mellom britax kidfix og duologicen. Alt festet med isofix

En ting jeg likte da storebror var på slutten av sin bakovervendtperiode og satt i TWEen, at vi kunne ta hans sete lenger bak (altså setet i bilen, ikke bilstolen) så han fikk mer benplass.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.