Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Må bare vise frem alt det flotte jeg har fått til snuppa jeg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 15:21   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Stort smil

Må bare vise frem alt det flotte jeg har fått til snuppa jeg

Av mitt besøk i dag fikk jeg altså sååååååå mye fint. Hun vil ikke ha noe for det, men det er klær og sko for maaaaange tusen.
Tøyet ser nytt ut og er kun kjente merkeklær som Molo, Lego, Ticket, P.OP, Osh Gosh, Okker Gokker, IdaT, Mexx, Reima, hummel, osv osv....
Ull, fleece, vinter, sommer, sko, dunpose...alt mulig!!
SE SELV!!
Jeg må vær verdens heldigste....

Som sagt, hun vil ikke ha noe for dette. Jeg synes hun skal ha noe...hva gjør jeg??
Er glad for alt og tenker ikke mer på det? Sender en konvolutt med penger?
Kjøper noe fint til henne og ungene?
Andre forslag...???

(Og dersom du, min kjære, snille *******, har profil her på FP, TUSEN TAKK!! )

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:25   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Må bare vise frem alt det flotte jeg har fått til snuppa jeg...

Wow, det var mye fint! Her var det klær for mange tusen ja!

Gammel 09-09-10, 15:26   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Så heldig du er. Der var det mye fint.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:30   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

For å si det sånn, det er ikke et av disse plaggene som er fra en vanlig kjedebutikk som H&M, Lindex, osv...

Gammel 09-09-10, 15:31   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært i tilsvarende situasjon og ga vedkommende to flasker god rødvin til takk. Det var også klær som jeg gladelig hadde betalt for hvis hun hadde bedt om det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:32   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, så fint at det finnes så snille mennesker!

Når hun har sagt hun ikke vil ha noe, synes jeg ikke du bør sende en konvolutt med penger i hvert fall. Men kjøpe en fin blomst til henne og kanskje en gave til ungene hennes? Det hadde jeg gjort!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:33   #7
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk, jeg ville kjøpt en fin presang som takk, penger blir litt feil, ville prøvd å finne noe hun virkelig ønsker seg.

Gammel 09-09-10, 15:35   #8
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Wow, så fint at det finnes så snille mennesker!

Når hun har sagt hun ikke vil ha noe, synes jeg ikke du bør sende en konvolutt med penger i hvert fall. Men kjøpe en fin blomst til henne og kanskje en gave til ungene hennes? Det hadde jeg gjort!

Det var å sette det litt på spissen altså, men regner med at dersom jeg kommer med penger så blir det blankt avvist.
Blomst & vin til henne og noe fint til ungene tror jeg det må bli!

Gammel 09-09-10, 15:35   #9
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Oj, det var mye fint ja!! Det var jammen en snill vennine!! Jeg hadde heller ikke sendt penger tror jeg, men blomst/vin/gavekort på spatime og eller gave til ungene hennes.

Gammel 09-09-10, 15:36   #10
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Gave som du virkelig vet hun kan bli glad for ja, aromaterapi, spa-ting, osv. Synes det er gøy å få gaver som jeg ikke tar meg råd til i hverdagen feks.

Gammel 09-09-10, 15:36   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kunne du gitt barna ein liten slump pengar på konto?

Det var virkelig generøst. Heldig du!

Gammel 09-09-10, 15:36   #12
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Blomst & vin til henne og noe fint til ungene tror jeg det må bli!

Høres flott ut! Du vet hun drikker vin?

Gammel 09-09-10, 15:39   #13
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Utrolig mye fint! Nå vet jeg ikke hvordan denne gaven ble gitt, men om det ble gitt som en gave, så ikke ødelegg gaven ved å føle at du må må må gi noe tilbake.

Ei bestevenninne til ei av husets jenter fikk ei lillesøster for en stund siden. Vi syns det var så hyggelig, så vi shoppet gave til familien. Kake. Klær til babyen. Håndkle. Badeolje. Bodylotion. Slike ting. Men familien ble tildels litt flau og mente at dette var alt for mye. I ettertid følte de at de "måtte" kjøpe noe til oss også.

Men tanken for oss var faktisk bare å glede oss over at bestevenninnen hadde fått en liten søster. Fra vår side var det 0 forventning om noe tilbake.

Gled deg over gaven. Den er fantastisk! Men tenk samtidig på at det kanskje er slik for din venn at hun selv er glad over å kunne gi bort noe hun vet blir brukt og satt pris på hos andre. Det har også verdi. Og så kan du - hvis det passer seg slik - kanskje glede henne en gang?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:39   #14
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Utrolig flott!
Jeg hadde gitt noe i gaten vin, sjokolade, lotion og potion til giveren. Og så noe til ungen(e).

Gammel 09-09-10, 15:40   #15
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Høres flott ut! Du vet hun drikker vin?

Jeg tror det men kjenner henne ikke så alt for godt.
Har passet ene ungen hennes i bhg, og har blitt kjent igjennom der.
Hun er en fantastisk dame som jeg har fått god kontakt med fra første stund. Nå prøver vi å bli enda bedre kjent og treffes litt på fritiden.

Spa ol var et god forslag. Jeg vil gi noe som hun virkelig kan bli glad for!!!

Gammel 09-09-10, 15:40   #16
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Så utrolig generøs!

Tror jeg hadde kjøpt et gavekort på en utstyrsbutikk\klesbutikk som hun kan bruke på sine egne barn.

Gammel 09-09-10, 15:42   #17
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må bare vise frem alt det flotte jeg har fått til snuppa jeg

Wow så mye fint.

Gammel 09-09-10, 15:43   #18
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Lille meg, som du sier, tror hun gir det for å glede meg. Ikke for å få noe tilbake. Så penger blir nok iallfall feil å gi henne.

Har kommet inn fine forslag her, for jeg har virkelig lyst til å gi noe tilbake!

Gammel 09-09-10, 15:56   #19
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Lille meg, som du sier, tror hun gir det for å glede meg. Ikke for å få noe tilbake. Så penger blir nok iallfall feil å gi henne.

Gi noe dere begge har glede av, da. Inviter henne + familie på grilling eller bare "vanlig" middag. Hvis du er interessert i å ha kontakt med henne, altså. Eller inviter henne med på kino. Opera. Middag på byen. Noe som dere kunne gjort sammen. Det hadde i alle fall jeg satt pris på i min situasjon.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:57   #20
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en fantastisk gave! Jeg er jo mer enn normalt opptatt av tøy, og kjenner sikkelet renne.

Et gavekort på massasje e.l. er vel alltid bænkers. En god middag, et eller annet sånt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.