Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forby røyking hjemme

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 15:19   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forby røyking hjemme

Jeg er for alt som heter forbud i forbindelse med røyking, samme hva det er.
Og jeg kan bare for mitt liv ikke skjønne at tobakk er lovlig i 2010, kan noen forklare meg hvorfor? Hadde det vært lovlig om det ble innført for første gang nå i dag? Hvorfor blir det ikke forbudt? HVORFOR?

Gammel 09-09-10, 15:46   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er for alt som heter forbud i forbindelse med røyking, samme hva det er.
Og jeg kan bare for mitt liv ikke skjønne at tobakk er lovlig i 2010, kan noen forklare meg hvorfor? Hadde det vært lovlig om det ble innført for første gang nå i dag? Hvorfor blir det ikke forbudt? HVORFOR?

Fordi man ikke må forby alt som er skadelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:40   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er jeg enig i. For min del tenker jeg at voksne folk som vil utsette seg for risikoen det er å røyke og øke sjansen til å dø av å bli kvalt av egen pust skal få lov til det.

Jeg synes bare ikke de skal få lov å utsette andre for giften. Andre voksne kan i mange tilfeller velge om de vil være i nærheten av røykere eller ei. Barn har ikke det valget i sitt eget hjem eller i foreldrenes bil.

Nemlig!

Gammel 09-09-10, 16:58   #4
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er jeg enig i. For min del tenker jeg at voksne folk som vil utsette seg for risikoen det er å røyke og øke sjansen til å dø av å bli kvalt av egen pust skal få lov til det.

Jeg synes bare ikke de skal få lov å utsette andre for giften. Andre voksne kan i mange tilfeller velge om de vil være i nærheten av røykere eller ei. Barn har ikke det valget i sitt eget hjem eller i foreldrenes bil.

Helt enig! Det å sitte i en bil hvor noen røyker er bare pyton, men det vil ikke et forbud mot røyk i hjemmet beskytte mot. Derfor er jeg mot en slik lov, men for en lov som verner barn mot passiv røyking i alle situasjoner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.