|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citroen Berlingo gammel og ny utgaveEr det noen som kjenner Citroen Berlingo godt og som kan fortelle meg om den ny modellen (ser ut som den kom i 2008) er bredere enn den gamle? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Citroen Berlingo gammel og ny utgaveJeg mener å ha lest en plass at den nye er bredere ja... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Citroen Berlingo gammel og ny utgavePå Citroen's sider står det forklart forskjellen: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Citroen Berlingo gammel og ny utgaveJa, jeg fant også ut at den nye er betraktelig større enn den gamle. Jeg skal forhåpentligvis kjøpe en 2009 modell i morgen - hvis vi blir enige om mellomlegg da. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Citroen Berlingo gammel og ny utgaveHar dere så dårlig plass i Berlingo, altså? Merkelig. Vi har en 2002-modell og har god plass til tre barneseter. Jeg elsker min Berlingo, selv om Citroen ikke er favoritten til mannen
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Citroen Berlingo gammel og ny utgave
Å ettermontere rails trenger ikke nødvendigvis være billig... Kommer an på innfestingen, men om dem må ned med taktrekket for å skru dem innenfra så høres det dyrt ut... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Citroen Berlingo gammel og ny utgaveJa, det var vel i grunnen vanlige takbøyler jeg så for meg. Samme hva det er, det skal bare holde fast takboksen når den er i bruk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jeg får inn våre tre Maxi Cosi Rodi beltestoler i vår gamle Berlingo også, men å si at det er GOD plass, er vel en sterk overdrivelse. Det er veldig trangt å få festet selene og det trengs en del lirking og luring for å få det til. I C8 er det 7-8 cm mellom hvert sete, så vi er nokså bortskjemte med plassen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Citroen Berlingo gammel og ny utgaveDet er ikke bare mellom setene det er stor forskjell på avstanden... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja, C8 er (var, den er jo ikke i produksjon lenger) nesten dobbelt så dyr. Det er selvsagt en større og mer påkostet bil også. Jeg elsker C8'n min når det gjelder kjørekomfort, praktisk bruk, design osv. Den er gjerrig på drivstoffet til å være en såpass stor bil, og den har ellers mange gode og fine finesser. Men hva hjelper vel alt dette når driftssikkerheten er katastrofal? Jeg har 4 bekjente som alle sammen kjører relativt nye C8. Alle har samme opplevelse. Suverent god bil på mange måter, men tragisk i forhold til feil og problemer. Det er store og dyre feil også. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
For første gang i mitt liv trenger jeg ikke bekymre meg for dette de neste 3 årene... |
|
|
|
![]() |
|
|