Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forby røyking hjemme

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 09:43   #37
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forby røyking hjemme

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg omgås (i betydningen "har vært hjemme hos") mange samfunnslag, men har faktisk aldri sett noen som har røykt hjemme med barn til stede. Jeg sier ikke at det ikke skjer, bare at jeg tror det er mye mindre vanlig nå enn tidligere. Som tidligere nevnt tror jeg mennesker som gjør dette gir så totalt blanke at et forbud ikke ville hjulpet i særlig grad.

Men det kan man jo si om veldig mye som går på omsorgssvikt overfor barn.

Vi har lover som sier at barn har krav på varme klær om vinteren også. Det er ikke sikkert at slike lover virker på folk som faktisk finner på å sende ungene sine ut i småsko og sommerjakke i -10 grader (eller oftere: som ikke registrerer at det er det ungene ifører seg). Derimot gir slike lover samfunnet et verktøy til å ta affære når unger ikke får den oppfølgingen de skal ha hjemmefra.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.