Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Oslo Girls, hva synes dere?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 13:21   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oslo Girls, hva synes dere?

VGTV har laget en ny serie som heter Oslo Girls som handler om 4 jenter i 20-årene som arbeider/lever innenfor Oslos moteverden.

Jeg så første episode i dag og fikk en vond bismak i munnen. En ting er hva 20 år gamle jenter driver med på byen og naschspiel og sånt, en helt annen sak er å vise det frem til hele Norge. Jeg blir litt flau på deres vegne. Nei, man ser ikke at de har sex på naschspielet, men det hintes villt om det og jeg må si det blir over kanten for min del. :snerpete:

Er det skuespill eller reality eller en blanding? Jeg håper inderlig det er mest skuespill.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 13:22   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo Girls, hva synes dere?

Ja, her er linken: http://www.vgtv.no/?id=31945&category=106

minibolle mai 2012
Gammel 10-09-10, 13:27   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Assa lizzom bare det att lizzom det ække helt min stil lizzom. Men jeg schønner jo ingenting lizzom om sånne greier lizzom.
Personlig syntes jeg det er litt kunstig? Overfladisk? Jeg tror jeg hadde slitt med å føre en samtale med den type mennesker
en hel kveld. *aha - det er kanskje derfor det konsumeres store mengder Champis*

Sist redigert av Fløyel : 10-09-10 kl 13:37.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 13:33   #4
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Jeg syns det minner mest om dårlig skuespill...

Gammel 10-09-10, 13:34   #5
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er dette egentlig?

Dette er jo rettet mot en helt annen aldergruppe en våres, så jeg har ikke så mange meninger egentlig. Tenker bare "Jaja".

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 13:37   #6
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Ett dårlig forsøk på å etterligne " The City" spør du meg.

Gammel 10-09-10, 13:39   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jeg klarer ikke helt å forholde meg til det faktum at jeg ikke vet hvor mye som er skuespill og hvor mye som er ekte. De jentene som var i første episode ER bloggere og driver med det de snakket om, men det virket så falskt?

minibolle mai 2012
Gammel 10-09-10, 13:42   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke mine egne meninger og sånt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 13:44   #9
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MTV-konsept, på VGTV, tror jeg står over.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 13:45   #10
Tonjemor
Forvirret

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg klarer ikke helt å forholde meg til det faktum at jeg ikke vet hvor mye som er skuespill og hvor mye som er ekte. De jentene som var i første episode ER bloggere og driver med det de snakket om, men det virket så falskt?

Det virket veldig unaturlig. Absolutt ikke ekte. Mon tro de ikke er vant til kamera og gjør seg litt mer til enn ellers? I tillegg så overdriver de vel en del.

Gammel 10-09-10, 13:47   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Ja, den var god. Episode 2 var hvertfall underholdende.

minibolle mai 2012
Gammel 10-09-10, 13:47   #12
Tonjemor
Forvirret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Hah!
Fantastisk kommentar fra hun ene bloggeren! schikkelig smart as

Gammel 10-09-10, 13:51   #13
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er jammen litt av en jobb å fjase og drikke vin. Dette så ut som konseptserie, ikke nødvendigvis så veldig ekte. Men veldig pinlig.

Det er en del nek i den bransjen, men min begrensede erfaring tilsier at det sjelden blir noe annet av dem enn nettopp sladrespaltister og rosabloggere. Det er knallhardt arbeid å bli klesdesigner, og samtlige av de jeg har møtt har mye mer mellom ørene enn det gis inntrykk av her. Også valser de ikke omkring i mammas pels, altså.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 14:19   #14
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Nei takk, vurderer ikke å klikke meg inn på det en gang..

Gammel 10-09-10, 18:43   #15
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det var drit kult ass!

Stemmene var jo rett og slett til å få gnagsår i ørene av.

Gammel 10-09-10, 19:27   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

MTV-konsept, på VGTV, tror jeg står over.

Gammel 11-10-10, 16:05   #17
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg sett noen episoder av Oslo Girls og er lettere skremt.
Jeg håper virkelig dette er skuespill.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 16:09   #18
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

(Kilde: youtube.com)

Gammel 11-10-10, 16:16   #19
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Det måtte jo komme en parodi på de.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 16:40   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg ikke engang orker å se på slikt. Jeg orket ikke se på han derre "Rikingen" også. Jeg kjenner jeg blir nesten litt kvalm av gremmelse bare av navnet. "Rikingen". Gud, så dårlig. Jeg er sånn at jeg nesten besvimer av flauhet på andres vegne, så Oslo Girls gidder jeg virkelig ikke utsette meg for.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.