Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 14:23   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Når man velger å bruke produkter som er kåret til best i test og er uten parfyme og andre skadelige saker, så velger jeg å bruke det i god tro. Om andre er skeptiske til det, så må de få lov til det, men da er det vel rimelig mye man bør gå rundt å være skeptiske til. Og akkurat det blir litt overhysterisk i mine øyne.
Hadde dette vært 70-tallet, så kanskje jeg hadde brukt våtservietter av den farligste typen (om de nå hadde hatt sånt på den tiden), men litt har jeg da fått med meg på veien, så jeg velger det beste alternativet.

Jeg kunne kalt deg lat og uvitende fordi du bruker våtservietter, men jeg lar være. For det blir akkurat like lite saklig som å kalle andre hysteriske for å ikke bruke våtservietter. Når man tar i bruk den type formuleringer, så aner jeg faktisk at man ikke er komfortabel med egen agenda som man vil ha det til. Hvorfor ellers dette behovet for å sparke?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.