Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Skal jeg farge håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 10:27   #61
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg farge håret?

Jeg bestilte denne:

http://www.kinsarvik.no/VarevisningD...&kat=105&grp=1

Det var veldig enkelt i grunn!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 17:20   #62
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Lækker! Neste gang sitter du et par timer og hiver oppi litt kaffegrut.

Du hva ER den greia med kaffegrut? Gir det virkelig en typere/mørkere farge? Hvordan?

Det ble forresten knallfint, Nessie!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 17:28   #63
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Du hva ER den greia med kaffegrut? Gir det virkelig en typere/mørkere farge? Hvordan?

Det ble forresten knallfint, Nessie!

Ikke spør hvordan, men det gir visstnok en dypere farge.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 17:34   #64
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men du kan jo prøve en mørkere nyanse neste gang. Det ble kjempefint.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 17:36   #65
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Men du kan jo prøve en mørkere nyanse neste gang. Det ble kjempefint.

Jeg har ikke lyst på så særlig mye mørkere, men litt dypere kanskje.
Så jeg får prøve å sitte lenger, evt hive i kaffegrut, som jeg i grunn ikke har. Nespressokapsler?

Gammel 10-09-10, 17:51   #66
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det ble knallfint!

Og så har du de nydeligste øynene jeg noensinne har sett.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 17:54   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Det ble knallfint!

Og så har du de nydeligste øynene jeg noensinne har sett.

Åh.

Takk.

Gammel 10-09-10, 18:10   #68
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Det ble kjempefint
Husker jeg også brukte hennafarge for noen år siden, og da trodde alle jeg var naturlig rødhåret (jeg er egentlig blond)
*vurderer seriøst å farge det rødt igjen*

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 18:12   #69
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Inspirert av denne tråden får jeg nå overlevert henna av en pakistansk kollega på mandag. Direkte importert. Hun hadde aldri hørt noe om verken egg eller kaffegrut. Ei heller at det fantes så mange forskjellige nyanser. Jeg er imidlertid litt skeptisk litt at den sitter så godt, fargen altså. Hva gjør man med ettervekst? Er det helt umulig å stripe håret når det er farget med henna? Og umulig å farge med noe annet over?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 18:15   #70
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Inspirert av denne tråden får jeg nå overlevert henna av en pakistansk kollega på mandag. Direkte importert. Hun hadde aldri hørt noe om verken egg eller kaffegrut. Ei heller at det fantes så mange forskjellige nyanser. Jeg er imidlertid litt skeptisk litt at den sitter så godt, fargen altså. Hva gjør man med ettervekst? Er det helt umulig å stripe håret når det er farget med henna? Og umulig å farge med noe annet over?

Som jeg har skjønt er det ganske umulig å farge over med noen "kunstige" farger. Men om man får ettervekst er det jo bare å klæsje litt henna der også, evt ta hele håret på nytt. For jeg mener noen sa her at håret tar ikke til seg mer om det er mettet uansett.

Jeg tror ikke det er noe sjakktrekk å stripe det mens man har henna i nei, da må man nok vente.

Gammel 10-09-10, 18:17   #71
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bare vet at jeg vil ha tilbake min naturlige farge en gang utpå vårparten - og jeg takler ikke å ha den øverst og henna nederst uten striper eller annen kamuflasje underveis.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 18:17   #72
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg kjøpte med denne forresten, hårkur.
UTROLIG god!

http://www.kinsarvik.no/VarevisningD...5&kat=54&grp=3

Gammel 10-09-10, 20:43   #73
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempeflott farge!!!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 20:44   #74
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Resultatet ble jo kjempebra.
Forresten: nydelig hårfarge på brudebildet.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 22:25   #75
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ble fint!
Men du kan sikkert sitte lenger neste gang, og prøve kaffigrut. Sikkert fint med litt dypere farge også!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.