Sv: Tar du ting på sparket?
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Gubben var sendt ut med alle 3 ungene så jeg skulle få rydder og bakt.
Og inn velter alle tre ungene, gubben, og en familie bestående av 2 voksene og 3 barn..... 
Hvorfor veltet han inn med både ungene han hadde lovt å holde unna PLUSS fem andre folk? Når dere hadde en klar avtale om noe helt annet? (Sikkert noe med livet på gård jeg ikke skjønner meg på. )
På jobben er jeg særdeles god til å ta ting på sparket. På reiser også. Og jeg har hatt en sommerjobb gjennom 20-årene som var basert på evnen til å ta ting noesåveldig på sparket 24/7. Så det kan jeg.
Men hjemme? My home is my castle. And a very messy one, I might add. Mannen min ville ALDRI funnet på å dra med seg en familie hjem uten å si i fra og helt ærlig tenker jeg at det er noe gæærnt med folk som drar på overraskende besøk. Hvor vanskelig er det å spørre om det passer? Superduper uhøflig i min verden, og heldigvis er det bred enighet om dette i mine kretser.
Jeg er vanligvis både så blid og sporty atte, men i skisserte situasjon over hadde jeg ikke blitt verken mildt irritert eller litt sur eller flau eller noe - jeg hadde blitt forbanna. (Inni meg, seff - man er da godt oppdratt.)
Sist redigert av Pebbles : 11-09-10 kl 12:18.
|