Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken hudpleieserie bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 21:11   #41
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?

Bruker renseskum og fuktighetsgele fra Biotherm.
Har brukt endel fra Dermalogica før, men ikke funnet krem som fungerer like bra for min hud som Biotherm sin.

Gammel 11-09-10, 21:13   #42
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker ingen. I mine øyne er det tullball å smøre frisk hud med alskens dyre kremer, så jeg bruker kun litt krem før jeg legger meg (Biotherm) når jeg er tørr i huden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 21:27   #43
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det handler om å bevare huden fin lengst mulig. Å rense den innebærer å fjerner forrurensing og dritt, og tilsette fuktighet så den ikke tørker ut. Jeg vet om tredveåringer som ser ut som sekstiåringer etter å ha gitt bæng i huden over en årrekke. Overdreven soling og røyking er vel blant verstingene.

Gammel 11-09-10, 21:32   #44
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det handler om å bevare huden fin lengst mulig. Å rense den innebærer å fjerner forrurensing og dritt, og tilsette fuktighet så den ikke tørker ut. Jeg vet om tredveåringer som ser ut som sekstiåringer etter å ha gitt bæng i huden over en årrekke. Overdreven soling og røyking er vel blant verstingene.

Jeg er snart 33 år og har aldri brukt noe særlig med slike produkter. Det går fint med meg. Har fint lite rynker. Har også brukt slike produkter periodevis før, og så aldri noe forskjell. Jeg renser aldri huden lenger, men peeler en og annen gang.

Jeg tror det er mer som du sier, røyking og overdreven soling, samt gener, som spiller inn på hvordan huden ser ut. Jeg mener også å ha lest undersøkelser som underbygger dette, uten at jeg kan helt huske hvor.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.