Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fra tynn/slank til overvektig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 21:49   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra tynn/slank til overvektig...

Jeg har aldri vært SÅ stor, men det er vel de samme mekanismene som gjør at jeg er 10 kg for tung, som for de som er 50. Jeg klarer ikke ligge unna, jeg klarer ikke ta de riktige valgene, selv om jeg jo VET hva jeg burde velge.

Sansynligvis kunne jeg ha vært veldig stor om jeg var glad i mat i tillegg til søppelmat. For mange spiser begge deler, jeg har 'heldigvis' bare spist en av delene.

Jeg kan ikke se at det burde være lettere å ta tak i dette om det er 10 eller om det er 50 kg. Problemet ligger i dårlig selvbilde og at man får et skjevt forhold til mat i større eller mindre grad selvsagt.

Det kan vel være sånn at man har det såpass trasig mens dette står på - at man er i en slags fornektelse muligens.

Gammel 11-09-10, 21:51   #2
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hos meg lyste det faktisk ingen varsellampe før jeg hadde lagt på meg over 30 kilo. Skummelt men sant

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 21:53   #3
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Hos meg lyste det faktisk ingen varsellampe før jeg hadde lagt på meg over 30 kilo. Skummelt men sant

Samme her. Forandringen skjer jo ikke over natta. Og så plutselig sitter man der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.