|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra tynn/slank til overvektig...
Du och jag.
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
Det som irriterer meg litt er at jeg er VELDIG flink til å trene og sånt når poden ikke er hjemme (15% av tiden). Men når han er hjemme, så skjer det ikke.... Jeg spiser ganske normalt, men skeier i perioder ut mer enn ellers ja. Men ikke noe overspising eller uhorvelige mengder kalorier går ned noen gang egentlig. Det er det hersjens treninga det hele hviler på mener jeg. Skulle virkelig ønske jeg fikk til å trene sammen med andre, på faste dager ol. Da er det jo morro..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Fra tynn/slank til overvektig...Jeg var ti kilo for mye da jeg ble gravid med eldste (øl, mange karbs, blitt eldre, ingen trening) og la på meg 30 kilo under graviditeten (bekkenløsning,kaffe latte og croissanter) , og så gikk bare ti av ved fødselen og ti i løpet av det første året etterpå. Og så satt jeg der, da og veide tjue kilo for mye, plutselig. (Jeje, plutselig og plutselig)
![]() |
#4 |
St(r)ikkeplante
|
Det er den tanken jeg har nå. Har gått ned en del, skal ned litt til, og til våren, når jeg er ferdig med amming, skal jeg bli en som jogger.
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra tynn/slank til overvektig...Jeg var tynn og til og med mager til jeg var i midten av 20-åra. Jeg kunne spise alt jeg ville og la ikke på meg. Plutselig endret det seg, og jeg la på meg sakte men sikkert (med unntak av et par ekstreme perioder hvor jeg var undervektig). Rett før jeg ble gravid, var jeg kanskje 10 kg overvektig, og da hadde jeg bestemt meg for å ta fatt. Men så ble jeg gravid, og kunne jo ikke slanke meg, og siden da har det bare gått oppover og oppover. Jeg forsøkte meg på en Grede Rode-kur i fjor, men det orket jeg ikke. Jeg finner meg ikke til rette i rollen som salatknaskende flink pike - jeg er mer typen som ligger i sofaen med chips og øl. Det går bedre med lavkarbodiett. Så er det treninga, og det får jeg i hvert fall ikke til. Jeg var et astmatisk barn uten ballfølelse, og etter det ble slutt på traumatiske gymtimer, har jeg ikke vært i nærheten av å trene med unntak av noen spede forsøk på å følge flowtimer på SATS.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 11-09-10 kl 22:23. Årsak: lavakarbo - høres ut som en artig kur... :knegg: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|