|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger hjelp ang dukkehusNiåringen har fått endel penger til bursdagen sin, og nå har hun bestemt seg for å kjøpe seg dukkehus.
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09. Sist redigert av Stine-mor : 11-09-10 kl 10:55. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tåler regn
|
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusVi har dette dukkehuset. Koster ganske mye med møblering til de forskjellige rommene. Men det er jo kjekt å spare og ønske seg ting til jul og bursdager. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusJeg hadde det huset, med lys og en del møbler, som lita. Tror det kan brukes igjen, muligens en liten tapetseringsjobb for mer moderne inntrykk? Om Mikro er jente, får vi sjekke det ut om noen år.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusVi har dette og både den store (8) og den lille (snart 2) har masse glede av det. Det kom fiks ferdig møblert og er blitt lekt masse med. Solide saker!
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp ang dukkehus
Jeg hadde også dette huset, i 2 etasjer som lita og det er fortsatt like fint. Står hos foreldrene mine (så barnebarna kan leke med det der) siden vi har likt (1 etg) som storesøster på 12 fikk for endel år tilbake. Også like fint. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusMitt er fra 80-tallet, en retro som vel ikke er helt inn... husker ikke helt eksakt, får se på det dersom det blir aktuelt om noen år.
|
|
|
#7 |
|
Firebarnsmor
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusNå har hun vært ute og shoppet. Dvs vi. Jeg er syk og svimeferdig, men dukkehus ble det.
|
|
|
#9 |
|
Firebarnsmor
Sv: Trenger hjelp ang dukkehus
E-bay er ukjent terreng for meg. Ukjent = Skummelt. Stine liker ikke nye ting.
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusLundbyhuset er fint altså! Jeg har kjøpt det til jentene og så har de fått møbler og utstyr litt etter litt. Huset kjøpte jeg via Ellos dr koster det kr 399 og det er det billigste jeg har funnet
|
|
|
#12 |
|
Firebarnsmor
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusPå Ellos blir det 450 inkl porto. Ikke verst. Vi betalte 499, siden frøkna ikke kunne vente en ukes tid. Som sin far.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusEg har eit gammelt Lundbyhus på kottet som skal pussast opp til eldste. Trur ho får da til bursdagen frå lillesøster, og så får eg slenga på litt møbler. Kjenner eg frøkna rett, er da vel helst Polly Pocket og legoprinsessene som flyttar inn der.
|
|
|
#14 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusFra hvilken alder passer dette huset? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Firebarnsmor
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusNå er jenta mi 9, og ønsket kom først den siste tiden. Men jeg ser lillesøsteren på 4,5 år er meget interessert hun også.
|
|
|
#17 |
|
Skal rømme
|
Sv: Trenger hjelp ang dukkehus8-9 år! Leker de med dukkehus så lenge altså!? Min fikk dukkehus til 3årsdagen, det har vært meget populært. Riktignok var det av typen Mim har bilder av da (bare at det er den store utgaven). Lillebror på 2 har også lekt en god del med dette.
|
|
|
#18 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusJeg hadde Lundebyhus når jeg var liten, og det har gått i arv til mine barn.
|
|
|
#19 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Trenger hjelp ang dukkehusVi har kjøpt Lundby dukkehus til Lillesøster som er 3 1/2 år. Hun skal få det til jul, kjøpte det på tilbud til under 400 kroner i sommer. |
|
|
|
![]() |
|
|