Sv: Forby røyking hjemme
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Jeg omgås (i betydningen "har vært hjemme hos") mange samfunnslag, men har faktisk aldri sett noen som har røykt hjemme med barn til stede. Jeg sier ikke at det ikke skjer, bare at jeg tror det er mye mindre vanlig nå enn tidligere. Som tidligere nevnt tror jeg mennesker som gjør dette gir så totalt blanke at et forbud ikke ville hjulpet i særlig grad.
Klart at røyking inne og sæørlig med barn til stede, er mindre vanlig nå enn for 20 år siden, men jeg har da sett rikelig av det. Hmm, særlig på bygda. Men dt er håp: Ganske mange jeg kjenner som røyka inne har sluttet med det i løpet av siste 1-2 årene.
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Og slutter jeg aldri å bli sjokkert over hvor mange som synes det er helt fint å kaste sneiper overalt i naturen. Er ikke sneiper søppel? 
Argh, som røyker kan jeg love deg at tar tak i de idiotene som kaster sneipne sine hvor som helst. Sneipene er da ikke kunstverk heller.
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
... Jeg så ingen sneiper og heller ingen smug-røykere, men jeg så mange frustrerte unger som måtte gå enda en tur ned for at pappa skulle røyke.
Øh, drasse ungen ut av parken for å RØYKE??? Er det mulig Kunne ikke falle meg inn. Jeg har da vært med ungene på steder hvor det var vanskelig å få til å røyke, jeg har rett og slett latt være den tiden. Det er ikke værre enn en flytur til Hellas, med tiden fra sikkerhetskontrollen iberegnet.
|