Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Boden Circle Applique Skirt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 11:16   #41
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Boden Circle Applique Skirt

Jeg har det i 8, er vanligvis en størrelse 36. Passer perfekt, og er min nye favoritt. (Og jeg er ikke skjørtmenneske engang!)

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 13:44   #42
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Skjørtet er i str 8. I norske størrelser er jeg mellom 34/36 (XS/S). Et tips kan være å se på garment size istedenfor str. Hvis man vet sine egne mål på feks liv og hoftevidde og ser dette i forhold til garment measurements, da kan man ikke gå feil.

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg har det i 8, er vanligvis en størrelse 36. Passer perfekt, og er min nye favoritt. (Og jeg er ikke skjørtmenneske engang!)

Så bra at du liker det, Krem!

Takk for svar, begge to. Da ser det ut til at 8 er det rette for meg også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 13:50   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det begynner å demre for meg at enten er rumpa mi mindre enn jeg tror, eller så er skjørtene mine strammere enn jeg har fått med meg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 12:35   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det er til opplysning dette skjørtet jeg har kjøpt meg, og ikke det som er omtalt i tråden her egnetlig.

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...ted-Skirt.html

Fikk dette i dag. 12 er nok litt knapt ja, tipper 14 hadde gått ganske så greit.
Siden jeg slapp toll vurderer jeg å sende det i retur å få byttet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 12:59   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Denne siden sier at 16 er 44. Jeg har alt fra boden i str 16 og jeg kjøper svært sjelden noe i 42 i Norge.

Den sier at 14 er 42, men den sier også at 14 er USA-størrelse 12.

På Boden-toppen som jeg har på meg nå står det UK 14/US 10 (som i følge denne tabellen tilsvarer henholdsvis 42 og 40, altså to forskjellige størrelser).

De plaggene jeg har i str. 14 er veldig like i størrelse som de jeg har i str. 40.
Men jeg tror det beste er å sjekke målene på hvert enkelt plagg, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 13:18   #46
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det begynner å demre for meg at enten er rumpa mi mindre enn jeg tror, eller så er skjørtene mine strammere enn jeg har fått med meg

Du også? Jeg har to bodenskjørt, begge i størrelse 12, og jeg er egentlig en størrelse 40. De passer helt fint, det ene er til og med bittelitt for stort.

Gammel 12-09-10, 14:12   #47
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også skjørt i str 12, mot normalt 40. Men de er litt trangere og mer som de få skjørtene jeg har i 38. Jeg prøvde skjørt i 14 da jeg var der, men fasongen var sånn at det var mye plass rundt hoftene i forhold til livet, så derfor valgte jeg heller å kjøpe dem sånn at de satt fint over hoftene og var litt trange i livet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 14:58   #48
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også normalt 40 i skjørt og bruker 14 i Boden. Men på overkroppen stemmer det ikke like bra - jeg er 44, og kommer helt fint inn i 16.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.