|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Hvor mye tror du denne jakken koster?Det er en barnejakke:
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg betalte 1000 for en tilsvarende jakke til Frøkna i fjor (annet merke). At noen skulle finne på å betale dobbelt så mye for barnetøy som det jeg er villig til, er helt vanlig har jeg sett, så jeg reagerte ikke noe videre på prisen, egentlig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Ble jeg sjokkert- nei |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Like blid!
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg hadde ikke betalt så mye for en barnejakke, men dersom jeg skulle hatt kontoen full av pæng hadde jeg kanskje tenkt annerledes.
|
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Hadde aldri betalt så mye for en jakke som ungen kunne bruke i en sesong, hadde det vært en voksenjakke hadde det væer annerledes. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?fatter ikke at andre ikke blir sjokkert som meg jeg..
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?
Hvis det er til et større barn, så erstatter jo en slik jakke, sammen med en bukse, gjerne en parkdress. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg ville aldri kjøpt en barnejakke til den prisen. Ikke til halve prisen engang. Hipp hurra for bruktmarkedet her inne, jeg har ikke kjøpt en eneste ny vinterdress til ungene etter at jeg oppdaget salgsforumet her inne. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg bruker ikke så mye på en jakke til meg selv en gang.
|
|
|
#10 |
|
Bokglad
Hvor: Agder
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Sjokkert? Nei, i grunn ikke. Men jeg hadde aldri kjøpt en barnejakke til 1900,- - ikke syntes jeg den var noe fin heller. Syntes jeg tok skikkelig i på fredag da jeg kjøpte vinterjakke til vesla som kostet 995,- (Po.P).
|
|
|
#11 |
|
Bokglad
Hvor: Agder
Nei, det gjør ikke jeg heller.
|
|
|
#12 |
|
Møllspist fletthurpe
|
jeg har vondt i magen enda etter at jeg kjøpte skallsettet til pop til klumpen. jakke og bukse..
|
|
|
#13 |
|
saftig
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg syns det var skrekkelig dyrt, og ville aldri betalt så mye. Det fins tilsvarende gode produkter til en helt annen pris. Jeg har også kjøpt på salg på slutten av sesongen, og så ligger det til neste sesong.
|
|
|
#14 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Med en unge som vokser såpass at det må ny jakke til hver sesong så hadde til og med Isbjørnelskeren Nin latt denne fått bli i butikken altså.
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg synes den var skrekkelig dyr, og hadde aldri i verden kjøpt den.
|
|
|
#17 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Overrasket, nei.
|
|
|
|
#18 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Tolvåringen går rundt i Bergansjakke til 1700 kroner. Han har arvet den av sin søster, så sånn egentlig så er den ikke så dyr. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
awesom
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg syns Isbjørn eller Nanook som det nå het før er skrekkelig overpriset. Vi var mye mer fornøyde med Reimabuksa en vi var med Isbjørnbuksen i fjor vinter.
|
|
|
#20 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt jakken. Men ikke til 1 eller to åring. Men til eldste jenta vår. Også kan jeg arve den etter henne når hun vokser i fra den året etter.
|
![]() |
|
|