Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Er billig vaskepulver like bra som dyrt?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 16:24   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er billig vaskepulver like bra som dyrt?

Er det (mye) dyrere med flytende Omo enn med pulver?

Gammel 13-09-10, 16:43   #22
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg brukte bare billigpulver en lang periode under småbarnstiden med mye dårlig råd, og jeg går aldri tilbake. Bruker nå Blenda sensitiv color og hvitt.
Prøvde både x-tra (?) coop, og ulike svenskemerker som de ikke har i norge. For meg er det ikke der jeg vil spare. Da får jeg heller kutte ned på lunsj-kjøpingen eller annet

Gammel 13-09-10, 16:45   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Prøvde både x-tra (?) coop, og ulike svenskemerker som de ikke har i norge. For meg er det ikke der jeg vil spare. Da får jeg heller kutte ned på lunsj-kjøpingen eller annet

Coop X-stra kom jo faktisk ut som en av de beste i testen over her. Den og Coop Änglamark, den kom øverst.

Gammel 13-09-10, 16:46   #24
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det (mye) dyrere med flytende Omo enn med pulver?

Det skal være dyrere om du ser på enhetsprisen, ( står ved siden av prisen i butikken ), men enkelte jeg kjenner mener det er billigere å bruke flytende. Det er vel helt klart opptil hver enkelt om hvor mye man bruker.

Gammel 13-09-10, 16:47   #25
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Coop X-stra kom jo faktisk ut som en av de beste i testen over her. Den og Coop Änglamark, den kom øverst.

Nå er det en stund siden jeg prøvde de altså. Prøvde de ut tidlig på 2000-tallet. Mye kan ha skjedd
Nå er jeg så fornøyd med blenda at jeg ikke ser grunn til å bytte.

Gammel 19-09-10, 17:18   #26
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har prøvd billigmerker, X-tra og first price sin.
Synes begge lukter...ekkelt. Og jeg merket at min lille atopiker ble værre og fikk mer eksem.
Jeg elsker lukta av Omo. Helt håpløs.
Jeg tenker ofte at jeg bør kjøre nøytralt og unngå parfyme og sånt, men jeg elsker at det lukter godt av klærne mine.
Jeg kjøper sånne 5-kilos på felleskjøpet. Og 5-liters dunker med Comfort kan jeg også dra med meg derfra.

mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:26   #27
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var fornøyd med Landlord sitt vaskepulver, billig og greit, men nå har det vist gått ut av produksjon.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:29   #28
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns de billige lukter forferdelig og sverger til Neutral. Syns det er grusomt med vaskepulver som lukter i det hele tatt. Eller enda verre; skyllemiddel. Yaiks.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:38   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Syns det er grusomt med vaskepulver som lukter i det hele tatt. Eller enda verre; skyllemiddel. Yaiks.

Mens jeg er totalt omvendt. Det er nesten en lidenskap å komme ned på vaskerommet når klær henger til tørk og/eller tørketrommelen er på, og kjenne den fantastiske, deilige og reeeene lukten. Jeg kan heller ikke sette på en maskin uten å sniffe i et minutt på Omopakken. Tror jeg kommer til å dø eller få skader av all den luktingen.
Årh. Tror jeg må ned og sette på noen klær med én gang!

Gammel 19-09-10, 18:31   #30
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Siden både minste og jeg plages veldig av eksemen for tiden, så har jeg ikke turt å bruke det. Kjøpte Blenda sensitive da jeg gikk tom for Omo.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.