|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
LevisbukserSønnen min er på ferie i USA, og siden dongeribukser er så superbillig der så tenkte jeg at jeg skulle ta sjansen på at han kjøper en for meg. Jeg ønsker meg en som er helt mørk, smal (men ikke med altfor skinny ben), ikke av de aller laveste i livet men heller ikke de høyeste (som ligner ganske mye på Mom-jeans). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: LevisbukserJah, den heter Demi curve og er skynny bootcut. Dette er den første jeansen på 4 år som ikke er helt skinny og den første med boortcut jeg har kjøpt på 4-5 år. Jeg trengte noe annet altså.
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LevisbukserJeg har kjøpt modellen som rett og slett heter Skinny, tror nummeret er 112. Jeg er ganske rett opp og ned i fasongen, men har (litt) sprettrumpe og smale hofter.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 13-09-10 kl 17:46. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Levisbukser
Denne har jeg også, og det er den behageligste buksa jeg har hatt på lenge. Kjempefin på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Levisbukser
Nå har jeg tatt testen, og fikk slight curve. Ingen bombe, men jeg har altså kjøpt demi curve.
|
![]() |
|
|