|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Jeg synes også at det er rart at det skal defineres som usosialt å foretrekke å få beskjed på forhånd om at noen kommer på besøk. Jeg regner meg som forholdsvis sosial og gjestfri og er glad i å finne på noe spontant sammen med venner. Men det er hyggelig å få vite om at noen er på vei i hvert fall fem minutter i forveien, og da er det også lettere å si fra dersom det absolutt ikke passer. |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Aldri, liker ikke få folk inn døren uanmeldt heller
|
|
|
#143 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?
Trikset er å bosette seg såpass langt unna foreldre og svigerforeldre at spontanbesøk ikke er mulig. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Borte
|
Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Hvis noen kommer på besøk og forstyrrer eller hindrer meg i husarbeid så må jeg si jeg blir ganske fornøyd. Så får jeg en god grunn til å utsette litt til.
|
|
|
#145 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?
Ja, men da må de overnatte.
|
|
|
#146 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Vi gjør det ikke nei.
|
![]() |
|
|