Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

På tide å slette seg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-07, 10:06   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å slette seg?

Det er jo fint å se at jeg ikke er alene om å bruke (for) mye tid her inne.

Jeg har følgende dilemma å løse:

- Jeg sletter meg, og innser da at siden jeg faktisk var i stand til å slette min bruker så var jeg ikke så avhengig som jeg fryktet. Da var det jo egentlig unødvendig å slette seg.

- Jeg sletter meg ikke, noe som bekrefter at jeg er avhengig. Da trenger jeg å slette meg, men klarer det tydeligvis ikke.

Løsning:

Holde meg unna i en hel uke. Klarer jeg det så er jeg trygg. Klarer jeg det ikke må jeg rett og slett eliminere Monsoon. Så fra og med i kveld er det null forumsurfing på meg frem til neste onsdag. Jøje.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.