|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken balansesykkel?Jeg ser at det finnes forskjellige sorter balansesykler til barn. I tre fra www.kidsa.no, i metall fra www.sprell.no i en prisklasse fra 800 kr og oppover. Jeg kom også over en på xxl til ca. 500 kr.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken balansesykkel?Vår mener jeg er fra Biltema, og kostet 4-500 kr. Den har fungert helt fint.
|
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilken balansesykkel?Biltema har som Niobe sier en litt rimeligere en.
|
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken balansesykkel?Sjekk i alle fall at ungen rekker ordenltig ned med bena på balansesykkelen når de starter å bruke den. Og det er også viktig at setet kan justeres ettersom de vokser. Vi har bare hatt en billig balansesykke fra Brio som kostet kr 200,- for snart 4 år siden. Den er langt fra utslitt ennå selv etter iherdig bruk av 2 barn, så ikke noe negativt å kjøpe den billigsykkelen i alle fall. Når det ikke er gir og bremser og sånn på den så er ikke merke og kvalitet like avgjørende, men det er jo viktig at det er god ramme og gode dekk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvilken balansesykkel?
Mulig det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
På (opp?)tur
|
Tror det er flammer på den. Rødt sete. Men nå kom jeg på at han brukte bleier da, mulig den passer nå. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken balansesykkel?Vi har en fra Kettler. Rød og gul. Kjøpte den fra tyskland men har sett den på toys r us også. Den er uten brems og bare 10". Vet ikke om vi kommer til å spare den til nestemann da kulelageret er gåent på bakhjulet. Men kan prøve å få tak i reservedeler. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvilken balansesykkel?Jeg anbefaler håndbrems til de største (som kan få veldig stor fart) og en sykkel der det ikke er mulig å tverrvende styret til de aller minste. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilken balansesykkel?Vi har Puky-sykler vi kjøpte på nettbutikken til Sprell. Den enkleste varianten til Lillebror og den litt større med håndbrems på til Lillesøster. |
|
|
|
![]() |
|
|