|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jobber i en frisørsalong som er innredet for barn. Bilstoler, lekerom, tv foran hver stol og en premie ved fullført klipp. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jo du, det er 499,- for enkel sveising av podens krøllete surfesveis. Jeg holdt på å daue. Dette var på en fæncy salong i Trondheim.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Betaler ikke jeg noe sånn som 400 kr for å få poden klippet hos Modern Design..? Jo, det tror jeg.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Interessant spørsmål. Nabodamene hadde nettopp en diskusjon rundt dette.
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Vel, jeg synes jo at jeg betaler i meste laget. Men da vi fikk ham klippet hos en billigere kjede, så kunne det se ut som han var kjørt over med gressklipper. Podens hår er stritt, glatt og tykt, så det er nok ikke det letteste håret å klippe pent, men lell. Da blir det heller 400 kr for pen klipp, enn 200 for noe som krevde lue.
|
|
|
|
#8 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?
Den ser jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Ja, jeg skulle gitt mye for litt krøll. Det er så ubarmhjertig å klippe noe der hver minste lille hakk viser så godt igjen!
|
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?800 kr for barbermaskin, 4 stk som klippes ca 4 ganger i året
|
|
|
|
#11 |
|
Kamerat Pære
Dette var årsaken til at jeg tok med meg junior til denne salongen også. Frykten for at han skulle få snauklipt guttesveis tatt med maskin, som jeg har opplevd andre gutter har kommet hjem fra frisøren med.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg har betalt 350,- for å klippe storebror. Det synes jeg er alt for mye, når alt bare skal bli kortere, og ikke noen spesiell sveis. |
|
|
|
#13 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Har betalt 230-250 mener jeg ( Jeg betalte 320 engang på lillefrkV. som dengang var 2 år, hun sparer forøvrig nå.. Men DET var iallefall for dyrt!) Etter at hårklippemaskinen og frisørsaks kom i hus så fikser jeg det like greit selv nå! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg syns alt over 250 er for dyrt. Vi er velsignet med frisør i familien, og slipper dermed unna den utgiften. Den ene gangen jeg klippet han hos Nikita kostet det 400 (uten verken hårvask eller styling), og det syns jeg er altfor dyrt (sier hun, som så godt som aldri kommer under 2000,- hver gang hun er hus frisøren).
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Oi, jeg tror vi betalte 150 per hode da vi klipte våre to i salong. De var da halvannet og tre og et halvt år.
|
|
|
|
#17 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Me betalar vel rundt 250 for klipp av barn. Det er ein heilt grei pris, men så klipper dei seg berre eit par gonger i året. Bestemor tar litt pannelugg og nakkehår og sånt ved behov.
|
|
|
#19 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Tror det er rundt 350 her. Sambo tar luggen på ungene innimellom (jeg tør ikke), de klipper seg hos svigermor i ytlandet en eller to ganger i året (frisør på hjemmebesøk til 35 kr pr barn), så det er nok bare en gang i året eller noe jeg tar de med frisøren. Syns det er litt dyrt, det er jo ikke en stor jobb akkurat. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kamerat Pære
|
![]() |
|
|