|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?Jeg betaler 250,- på SATS. Kan da benytte meg av alt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?Allium:
|
|
|
|
#23 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?Fant det! Og så ingen bindingstid, da. Supert, jeg er bare interessert i vinterhalvåret, om sommeren vil jeg heller trene ute.
|
|
|
#24 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?Jeg betaler 650 kr mnd på Elixia. Trodde SATS var billigere men mitt lokale SATS senter koster 700 kr i mnd fant jeg ut forrige uke!! Jeg ser det er reklame for et nytt treningssenter som åpner her i Oslo nå i disse tider. 299kr per mnd og ingen bindingstid. Det er faktisk under halve prisen på Elixia og noe jeg absolutt skal sjekke ut nå som jeg kun trener på senter et par ganger i uken.
|
|
|
#25 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?Jeg betaler femhundre-og-noe på Elixia. Jeg kunne trent for halve prisen (bedriftsrabatt) på Sats, men det lokale Sats-senteret mitt er så kjipt at jeg valgte dyr-løsningen på Elixia i stedet. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?Jeg har hoppet i det og meldt meg inn. 499,- takk. Håper det er verdt det. Nå må jeg lære meg hvordan man trener. |
|
|
|
![]() |
|
|