Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvletter til fotballegger

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-10, 18:33   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvletter til fotballegger

Det er et merke som begynner på T... Tamaris eller noe sånt? Har iallefall fine støveletter for brede legger.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 21:12   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har ikke sett så veldig mange støvletter med for jeg? Iallefall ikke om det skal være litt sånn "penstøvletter"? Ofte blir de litt grovere da.

De må være litt pene. Jeg går jo i kjole hver dag.

Jeg hadde da forede Gabor i fjor. Men de gikk jeg i hver eneste dag, så de er det ikke mer igjen av.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 22:47   #23
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Disse ser fine ut, men er muligens litt smale i leggen.

Jeg har prøvd dem. De er litt smale i leggen.

Gammel 14-09-10, 22:49   #24
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hvorfor ikke? Ikke tid til å vente?

Jeg har ikke lyst til å ødelegge nye støvletter før jeg har begynt å bruke dem.

Dessuten syns jeg det er blodig urettferdig at jeg, som tross alt ikke er så stor, ikke skal kunne kjøpe støvletter fra hylla.

Gammel 14-09-10, 22:59   #25
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har i de siste par årene sverget til Softwalk som jeg kjøper på Eurosko.

De finnes ofte med ekstra vidde i skaftet. Jeg har realt breie fotballegger!!

Disse, f.eks?

Gammel 14-09-10, 23:00   #26
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Eller disse:

Gammel 14-09-10, 23:22   #27
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse fra Via Vai har ekstra bredde i leggen (skaftvidde 40 cm )

http://www.lillevinkelsko.no/via-vai...rt-p-6463.html

Jeg har også ganske brede legger og har kjøpt samme støvletter som Nessie viste over her, men i sort. Deilige myke kilehæler i gummi.

Gammel 14-09-10, 23:25   #28
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Disse fra Via Vai har ekstra bredde i leggen (skaftvidde 40 cm )

http://www.lillevinkelsko.no/via-vai...rt-p-6463.html

Jeg har også ganske brede legger og har kjøpt samme støvletter som Nessie viste over her, men i sort. Deilige myke kilehæler i gummi.

De har jeg prøvd, de er også akkurat litt for smale i leggen.

Gammel 14-09-10, 23:26   #29
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har i de siste par årene sverget til Softwalk som jeg kjøper på Eurosko.

De finnes ofte med ekstra vidde i skaftet. Jeg har realt breie fotballegger!!

Disse, f.eks?

For mye pynt.

Gammel 14-09-10, 23:26   #30
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Eller disse:

Ja, kanskje. Jeg skal se på dem.

Gammel 14-09-10, 23:32   #31
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også vært fornøyd med Softwalkstøvlettene til mine farmorlegger. Palmens nederste står på prøvelista mi.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 23:37   #32
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg nettopp disse fra LilleVinkel.

Det står at vidden er 38 cm (i en str 38). Det gikk fint til meg, også med slimbukse nedi. Jeg har Duoboots som har skaftvidde 44, og de er litt romslige nå. Så jeg antar jeg grovt ligger rundt 41 cm kanskje? Uansett, med litt mykt skinn så går det jo helt fint. Men som sagt. Ikke noe for her Da blir de kanskje trangere og?

Har ikke du 41 i sko? Da blir jo også skafet videre. Jeg er vel omtrent som deg i leggene, og bruker 38 i sko. Jeg finner sjelden støvletter som er vide nok i riktig skonummer...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 23:39   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har ikke du 41 i sko? Da blir jo også skafet videre. Jeg er vel omtrent som deg i leggene, og bruker 38 i sko. Jeg finner sjelden støvletter som er vide nok i riktig skonummer...

Jo, det er klart.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 23:42   #34
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Jeg kjøpte meg nettopp disse fra LilleVinkel.

Det står at vidden er 38 cm (i en str 38). Det gikk fint til meg, også med slimbukse nedi. Jeg har Duoboots som har skaftvidde 44, og de er litt romslige nå. Så jeg antar jeg grovt ligger rundt 41 cm kanskje? Uansett, med litt mykt skinn så går det jo helt fint. Men som sagt. Ikke noe for her Da blir de kanskje trangere og?

De er nok for trange. Dessuten er det feil hæl. Men takk likevel.

Gammel 15-09-10, 01:21   #35
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Din sko har veldig mange breie modeller nå. Jeg fikk på meg fire! Forskjellige par støvletter i dag. Med leggvidde 44, kraftige ankler og høye vrister er ikke det dagligdags. Aldri skjedd før faktisk. Verdt å ta en tur dit hvis man har lyst på støvletter.

Gammel 15-09-10, 07:17   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Om Palmen sine Softwalker hadde for mye pynt så er det ikke sikkert du liker de jeg så på skoringen heller. De lignet en del, bare at det var Gabor.

De hadde dog andre der - de hadde en egen hylle med ekstra skaftvidde, men jeg så ikke på alle.

Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 08:44   #37
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Ecco har fått inn endel modeller denne sesongen med ekstra vidde.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:32   #38
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Om Palmen sine Softwalker hadde for mye pynt så er det ikke sikkert du liker de jeg så på skoringen heller. De lignet en del, bare at det var Gabor.

De hadde dog andre der - de hadde en egen hylle med ekstra skaftvidde, men jeg så ikke på alle.

Det hjelper at det er Gabor, da vet jeg at de er gode, og kan se forbi litt pynt.

Gammel 16-09-10, 16:55   #39
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Takk for hjelpen! Jeg har funnet støvletter.

Gammel 16-09-10, 17:12   #40
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bilde?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.