|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
bits and pieces
|
Sv: Han er heldig, han, mammaHmmm, forklarer at det ikke er bra å sitte sånn jeg da hvis de spør. Men rakker ned på foreldrene gjør jeg ikke mener jeg. Særlig lillebror kommenterer at alle de andre i barnehagen sitter forover, men han sitter bakover. Da sier jeg bare at det er tryggest sånn.
|
|
|
|
#22 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Han er heldig, han, mammaDa må eg begynne å seie noko anna enn eg har gjort til nå forstår eg. Aldri tenkt på at airbag kan koblast ut. Eg har sagt noko om at sjølv om andre får lov får ikkje mine barn lov til det, for det er faktisk farlig å sitte framme når ein er barn. Case closed. Men det er tydeligvis unntak da, og dersom mine barn ikkje skal gå rundt å tenke at verda er full av uansvarlige foreldre, så må eg tydeligvis opplyse om airbag |
|
|
|
|
|
#24 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Han er heldig, han, mammaMine har fått beskjed omhva andre gjør er egentlig ett fett.
|
|
|
#26 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Han er heldig, han, mamma
Veldig enig! Vi har hatt Mannens firmabil (med grønne skilt) på verksted og fått koblet ut airbag'en nettopp fordi ungen må sitte på i den bilen titt og ofte. Jeg har aldri tenkt at det kan sitte oppegående voksne i andre biler og snakke dritt om oss som foreldre fordi vi lar ungen sitte i den bilen. Men man lærer stadig noe nytt!
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Vår er bare to år gammel, og så vidt jeg vet er det ikke mulig å koble ut airbaggen på den. (Men mulig jeg ikke har undersøkt godt nok altså) Knerten sitter bak, done deal. Setet hans er isofixfestet. Der står det.) Kanskje en ide å lese bruksanvisningen, dersom dette skulle bli aktuelt noen gang, men enn så lenge er barn henvist til å sitte bak hos oss. Siden vi har valgt isofixstoler. Når han kommer over i beltestol skal jeg vurdere andre muligheter, men det er et par år til enda. Babyens babystol har også isofixbase, så den blir også bak. (og vips, så har vi ikke muligheter til baksetepassasjerer...)
|
|
|
#28 |
|
can-jur
|
Nå skal det sies at ikke et vondt ord ble sakt om foreldren.
|
|
|
|
#29 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Han er heldig, han, mammaDet er en grunn til at Knotten elsker å bli hentet av onklene sine.
|
|
|
#30 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Han er heldig, han, mammaVi har ikke airbag. :gammel bil: Snart-femåringen sitter ofte i forsetet, for han blir så fort bilsyk.
|
![]() |
|
|