Sv: Oppdatering på vårt liv med hund
Ifølge svigerfar er det veterinærutgiftene som er begrenset, jeg burde kanskje sjekket det opp, men jeg tror ikke jeg har tilgang til å sjekke forsikringsvilkårene hos LO, siden jeg ikke er LO-medlem. (Mener mannen sa hunden er forsiket i LO favør?) finner ikke noen hundeforsikring der, så sannelig om jeg vet...
Huden har det bedre nå etter påbegynt medisinering, flasser ikke lenger, og har mer energi (mer utfordrende for oss da...)
Vi har vært på første oppfølgingskontroll etter påbegynt medisin, men har ikke fått svaret enda, vi var der på lørdag.
Egenandel på 1000 hadde vært en grei løsning, vi betalte vel rundt 1500 nå på siste besøk, og det er den rimeligste turen vi har hatt dit sålangt (av de tre vi har hatt siden hun kom i juli...)
Pengene er nå ikke det viktigste da (selv om det å innse at hunden kan komme til å koste oss 100.000 er en anelse deprimerende...)
Neste punkt er guttungens allergitest da, få avklart om den økte kløen hans, til tross for medisinering, kan ha noen sammenheng med dette... det ville være veldig kjipt, nå har både hund og folk innfunnet seg med at hun bor hos oss.