Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kan man forvente at det er greit at hunden er med til alle?
Ja, selvfølgelig! 1 0,32%
Nei, selvfølgelig ikke! 314 99,05%
Dustepoll 2 0,63%
Deltakere: 317. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-10, 22:12   #61
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?

Dog er det egentlig ingen som har spurt meg om det var ok å ha med hund på besøk hit, jeg var ikke så glad for det første gangen min brors hund var her. Hun var mye i bur da. Den bare var med. Men de kunne jo ikke sette den igjen hjemme alene hele helga heller, så det var nå bare sånn.

Men jeg er spent på hvordan dette går når vi har fått egen hund også.

(Egentlig, sånn egentlig, så skulle jeg gjerne hatt hus uten hund i. Sånn egentlig. Men sånn er ikke livet.)

Gammel 16-09-10, 22:13   #62
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det synes jeg.
Jeg pleier å ta med meg ponnien til gutta når vi skal bort, og hadde blitt drittsur om noen nektet oss å ta han med inn. Han er tross alt kjempe snill og røyter bare litt.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:16   #63
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja, det synes jeg.
Jeg pleier å ta med meg ponnien til gutta når vi skal bort, og hadde blitt drittsur om noen nektet oss å ta han med inn. Han er tross alt kjempe snill og røyter bare litt.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:17   #64
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja, det synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:22   #65
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk må selvsagt gjerne ta med hund til oss.

Men INN kommer den selvsagt IKKE! Den får stå i hagen. Bundet.

Gammel 16-09-10, 22:23   #66
Malama

Malama sin avatar

Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vel, jeg/vi forventer jo at mannen får ta med meg...

og jeg røyter ganske LANGE hår, og bekkenet mitt foretrekker at jeg tar beina opp i sofaen og ligger litt på siden etterhvert....

Gammel 16-09-10, 22:24   #67
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Kattene våre foretrekker at gjester tar med fugler og smågnagere på besøk til oss. Hunder kan de styre sin begeistring for

Gammel 16-09-10, 22:26   #68
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan stiller dere dere til at folk kommer på besøk med en kjælegris, da? Som får fritt inne? I et par dager?

:true story:

Gammel 16-09-10, 22:27   #69
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men INN kommer den selvsagt IKKE! Den får stå i hagen. Bundet.

Vi kan til nød godta at han må stå i hagen, men ikke bundet, et sted må grensen gå.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:31   #70
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvordan stiller dere dere til at folk kommer på besøk med en kjælegris, da? Som får fritt inne? I et par dager?

:true story:

Bikkja til søstra mi ligner på en gris, holder det? Han grynter og.
Søstera mi blir forøvrig både snurt, sur og lar være å komme på besøk fordi dyret ikke får ligge i sofaen vår. Jeg er allergisk, men ville uansett ikke hatt bikkja i sofaen. Hun har fått beskjed om at hun gjerne kan ta ham med, men da må han være nede i kjellergangen + kontoret nede sånn at jeg kan være i huset samtidig. Men det er visst ikke bra nok.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:32   #71
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det lurer jeg på.
Poll kommer.

Når man skaffer seg hund, kan man forvente at det er greit at den kan bli med til alle venner, familie ol?
Har man rett til å evt bli sur hvis man ikke får ha den med?

Nei og nei. (Har ikke lest resten av diskusjonen)

Jeg er allergisk mot hunder og vil ikke ha hunder inn i mitt hus som gjør at jeg plages lenge etterpå.

Gammel 16-09-10, 22:39   #72
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nei! Man må spørre først, og jeg håper folk har vett nok til å si nei. Har hund.

Gammel 16-09-10, 22:39   #73
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er faktisk så sær at jeg ikke vil ha enhver hund stående i hagen heller. De graver og markerer og ... nei.

Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:39   #74
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nei, det kan man ikke forvente.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:52   #75
Heddamor

Heddamor sin avatar

Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Nei, det kan man selvfølgelig ikke forvente. Men jeg må si jeg stusser over at det virker som ingen vil ha hunder hjem til seg på besøk. Jeg har ikke hund selv og mannen er ganske så allergisk, allikevel må folk gjerne ta med hund hit om de vil det. Så mye støvsuging kan det da ikke bli av noen timers besøk. Hadde det vært en særs uoppdragen hund som ødelegger møbler o.l. så hadde jeg forøvrig sagt nei.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:58   #76
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hund som ikke røyter i det hele tatt, og jeg må si at jeg ikke er spesiellt glad for besøk av hunder som røyter. Mest fordi jeg er kjempeallergisk for de fleste raser selv, men også fordi jeg er så lat at jeg ikke har lyst til å måtte støvsuge hår.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 23:14   #77
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Men jeg må si jeg stusser over at det virker som ingen vil ha hunder hjem til seg på besøk.

Jeg tar gjerne imot hunder på besøk.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 23:16   #78
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke fordra hunder, så her slipper de ikke inn. Folk som kjenner meg vet dette, og de blir ikke sure. Er den en søt liten valp, og jeg slipper å ta på den så kan det gå.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 23:16   #79
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det er sjeldent behov for å ta med bikkja på besøk, men jeg erfarer at det er helt greit for de fleste vi spør. Den er ikke i møblene.

Gammel 16-09-10, 23:18   #80
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Floksa: han der kan nesten få bo hos meg. Jeg tror ikke naboene ville vært helt happy dog.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.