|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hadde du klart å kutte helt ut FP? | |||
| Ja. |
|
48 | 27,27% |
Ja.
|
|
45 | 25,57% |
| Nei. |
|
16 | 9,09% |
Nei, er du riv, ruskende gal?
|
|
39 | 22,16% |
| Tja. |
|
26 | 14,77% |
| Dustepoll. |
|
2 | 1,14% |
| Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Det kunne jeg klart. Jeg kuttet NM på dagen (uten at man kan sammenlikne FP og NM, bare så det er sagt), og kan fint klare meg uten ja. Om jeg vil det er en annen ting. |
|
|
|
#23 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Denne tiltredes i sin helhet.
|
|
|
#24 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Har kuttet helt ut to andre forum før så jeg hadde vel klart det...
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Tro det eller ei - ja, det hadde jeg klart. Men jeg har ikke noe ønske om det. |
|
|
|
#26 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Ja, jeg kunne fjernet det fra oppstartsikonenen når jeg åpner internett og glemt det
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg må ærlig innrømme at jeg er altfor mye på FP. Jeg forsøker å kutte ned, men klarer det ikke. Jeg liker ikke at jeg er avhengig, men ellers elsker jeg FP.
|
|
|
|
#31 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg hadde slitt big time. Jeg har abstinenser nå, og jeg er stort sett innom hver dag, om så bare i noen minutter.
|
|
|
#33 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg sitter alt for mye ved pc-en og det gjør mannen også, vi burde sikkert bruke mer tid på hverandre. Men FP gir meg så mye, så det er uaktuelt å kutte ut. Jeg kommer jo til å trappe ned når jeg begynner i jobb igjen, for jeg har ikke tid til privatsurfing på jobb.
|
|
|
|
#34 |
|
guru advisor
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?FP kan sluke mye tid hvis jeg er i slæpt modus. Så av og til ønsker jeg å være her mindre. Klarer jeg å begrense meg, og få FP til å bli et gode uten at jeg blir sittende fast foran skjermen, så ser jeg ingen grunn til å kutte ut. FP er fint! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Forum har blitt kuttet ut før, men så lenge det er gøy så har jeg ingen ambisjoner.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg skulle nok klart meg. Jeg er ikke helt avhengig, men jeg vil jo helst stikke en tur innom her i ny og ne.
|
|
|
#38 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Tja.
|
|
|
#39 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg hadde klart det - men har ingen grunn eller lyst til å gjøre det.
|
![]() |
|
|