|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Epikur
|
Sv: Kvinnekamp?
Hun er en pen dame på snart 40, det kan hun ikke noe for, men hun bøyde seg jo litt fremover så magen fikk litt bulker og hverken lyssetting eller positur var spesielt flatterende. Aulie tenker nok ikke på samme måte.
|
|
|
#42 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kvinnekamp?Vaagland hadde sett bedre ut om hun hadde rettet seg opp, dempet belysningen en smule, stylet håret og laget truttmunn/smilt forførende. Men det var jo ikke poenget hennes å prøve og gjøre seg pent. Da ville det vært langt vanskeligere å forstå at hun var ironisk.
|
|
|
|
#43 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min kropp er vel like normal som din, selv om min er tynn. Eller? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Kvinnekamp?Jeg synes forøvrig det var et knallgodt bilde. Endelig et bilde i avisen av en dame som ler så man ler med selv. |
|
|
|
#45 |
|
Mother of Dragons
|
Enig. Det ser ut som at hun så Aulie sin greie og fikk ideén og utførte den i løpet av to minutter mens hun skoggerlo hele tiden. Jeg tenker ut sånne greier hele tiden og gjør dem aldri offentlig (venner og slekt unntatt), så ære være henne for det.
|
|
|
#46 |
|
Leser
|
Sv: Kvinnekamp?Marianne Auli på bar:
|
|
|
#48 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ikke er du særlig kjent heller, så det er godt mulig at det ikke hadde hatt samme effekt.
|
|
|
|
#49 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kvinnekamp?Jeg trakk litt på smilebåndet av bildet, men å kalle det kvinnekamp er å dra det for langt, heller en småironisk kommentar til "trenden med å flashe kroppen på twitter, startet av Demi Moore". |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mother of Dragons
|
Ikke si det du, i mitt fagmiljø hadde det skapt furore om jeg gjorde noe sånt.
|
|
|
#51 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Glitter sa det. Jeg fniste godt da jeg så bildet, like mye som jeg har himlet av de andre (Demi/Rita(?)/Aulie).
|
|
|
#52 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Kvinnekamp?Jeg er enig med smilefjeset.
|
|
|
#54 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Aulie hadde tross alt trekt trusestrikken sin litt ned på en litt frekk måte, så de tenker helt klart forskjellig. Det gjorde hverken Moore eller Vaagland. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nå også i farger
Sv: Kvinnekamp?Jeg også ser ironien i det hun gjorde, og kunne syns det var morsomt om det ikke var størrelse som ble greia. Når ord som ekte, normal og ordentlig blir brukt i forhold til kroppen, så blir jeg litt muggen. Kanskje jeg bare er litt lei den kampen mellom stor og liten kropp? Jeg tror ingen hadde syns det var morsomt om det var motsatt. At ei som var tynn stod frem på den måten etter at ei stor dame hadde lagt ut et slikt bilde. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Glamorøs
|
Eller den strømpebuksa nedpå knærne, den fikk det til å briste for meg altså. Også syns jeg liksom jeg ser henne for meg, på do på NRK, vrenge av seg klærne og få tatt et bilde før noen kommer inn, mens man bobler over av latter.
|
|
|
#57 |
|
Glamorøs
|
Nå syns ikke jeg at Vaagland er spesielt stor, og jeg tro ikke det var poenget hennes heller. Greia er at hun står på en måte som ikke er spesielt flatterende, i motsetning til Moore, som har en kropp som knapt kan kalles hennes egen etter utallige inngrep, eller Aulie som gjør sitt for å fremstå som sexy gjennom positur og ansiktsutrykk. Det har ingenting med størrelse å gjøre.
|
|
|
#58 |
|
kamelkonsument
|
'Nuff said.
|
|
|
#59 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kvinnekamp?Det var min feil. Det var jeg som kalte henne normal og fikk avatar til å reagere. Både jeg, Vaagland og Auli er normale selv om vekten vår varierer veldig. Gjennomsnittlig er vel et mer korrekt ord, eller?
|
|
|
|
#60 |
|
Nå også i farger
Det har ikke jeg sagt heller. At HUN er stor. Met det er jo kroppen det fokuseres på mange steder. "Se her er en EKTE kvinnekropp". Det er ikke posituren. |
|
|
|
![]() |
|
|