Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinnekamp?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-10, 15:16   #61
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Kanskje jeg bare er litt lei den kampen mellom stor og liten kropp? Jeg tror ingen hadde syns det var morsomt om det var motsatt. At ei som var tynn stod frem på den måten etter at ei stor dame hadde lagt ut et slikt bilde.

Vel, det jeg likte med det bildet er at hun ler så hjertelig, at strømpebuksa er dratt ned, at hun har en ulekker positur og står på et av de kjipeste toalettene i Norge. Seriøst, jeg hadde ledd akkurat like mye om det var Pernille Sørensen som hadde gjort det.

Men finnes det noen kamp mellom de store og de med liten kropp? Haha! Kult! Jeg vinner over sikkert 5 tynndamer.

Gammel 17-09-10, 15:16   #62
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var min feil. Det var jeg som kalte henne normal og fikk avatar til å reagere. Både jeg, Vaagland og Auli er normale selv om vekten vår varierer veldig. Gjennomsnittlig er vel et mer korrekt ord, eller?

Gjennomsnittlig blir noe helt annet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:18   #63
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vel, det jeg likte med det bildet er at hun ler så hjertelig, at strømpebuksa er dratt ned, at hun har en ulekker positur og står på et av de kjipeste toalettene i Norge.

Jepp. Akkurat det fikk meg til å le høyt også.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:21   #64
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Vel, det jeg likte med det bildet er at hun ler så hjertelig, at strømpebuksa er dratt ned, at hun har en ulekker positur og står på et av de kjipeste toalettene i Norge. Seriøst, jeg hadde ledd akkurat like mye om det var Pernille Sørensen som hadde gjort det.

Men finnes det noen kamp mellom de store og de med liten kropp? Haha! Kult! Jeg vinner over sikkert 5 tynndamer.

Det likte jeg også, dersom jeg ser bildet isolert sett. Ingenting er herligere enn hjertelig latter vs. trutmunn. Det er vi enige om altså.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:26   #65
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

'Nuff said.

Vel, jeg er mann og jeg synes kvinnekroppen er vakker. Spesielt når den ikke er radmager.

Når det er sagt synes jeg hele greia med å fotografere seg selv halvnaken i speilet er rimelig dust (husk hvem som gjorde det først, hr Kåre Conradi med .. eh.. dingsen hengende ut av buksesprekken). Men jeg synes Vaagland var rimelig kul da. Likte spesielt at hun tydeligvis lo så hjertelig når hun gjorde det.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:26   #66
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje vi skal lage en FP tråd med bilder?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:28   #67
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Du først, Nessie!

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:29   #68
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Standard

Dere legger vel bare den tråden i M2, dere.

Gammel 17-09-10, 15:30   #69
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Vel, jeg er mann og jeg synes kvinnekroppen er vakker. Spesielt når den ikke er radmager.

Når det er sagt synes jeg hele greia med å fotografere seg selv halvnaken i speilet er rimelig dust (husk hvem som gjorde det først, hr Kåre Conradi med .. eh.. dingsen hengende ut av buksesprekken). Men jeg synes Vaagland var rimelig kul da. Likte spesielt at hun tydeligvis lo så hjertelig når hun gjorde det.

Ah, Kåre med k****.

Jeg glemte for øvrig en knegger i innlegget du siterte meg fra.
Her kommer'n:

Gammel 17-09-10, 15:30   #70
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dere legger vel bare den tråden i M2, dere.

Neida.
Vi legger den i bloggen til Mauser - vi er da såpass serviceminded.

Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:31   #71
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Har Mauser blogg?

Gammel 17-09-10, 15:33   #72
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Har Mauser blogg?

Klart det. Det pleier å være orgier der på fredagene. Han viser bilder av seg selv naken og alt mulig.

Det er en pen mann, altså. Han tåler å beskues uten klær.

Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:34   #73
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neida.
Vi legger den i bloggen til Mauser - vi er da såpass serviceminded.

Og jeg som ikke har tilgang... Eller har han blogg i det hele tatt?

Hm, når jeg leser det siste innlegget ditt, smilefjes, tenker jeg at det er like greit. :synes ikke mannekroppen er spesielt vakker:

Gammel 17-09-10, 15:37   #74
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og jeg som ikke har tilgang... Eller har han blogg i det hele tatt?

Hm, når jeg leser det siste innlegget ditt, smilefjes, tenker jeg at det er like greit. :synes ikke mannekroppen er spesielt vakker:

Det er jo ikke bare Mauser da - vi er jo flere som er med ham. Han er jo så søt og grei og ikke det minste gjerrig på hverken kropp eller kos.

Du kan jo spørre om tilgang? Vi er såpass mange etterhvert at vi kan takle en mann til tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:38   #75
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte faktisk undersøke. Mauser har ikke blogg. Jeg har litt for lite å gjøre på jobb i dag.

Gammel 17-09-10, 15:40   #76
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Standard

Oj oj oj, fristende!

.. men jeg får neppe lov av madammen. Jeg ligger nok allerede an til en natt på sofaen etter dette...

Gammel 17-09-10, 15:40   #77
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje vi skal opprette en blogg for Mauser og fylle den med bikinibilder?

Gammel 17-09-10, 15:42   #78
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:44   #79
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg måtte faktisk undersøke. Mauser har ikke blogg. Jeg har litt for lite å gjøre på jobb i dag.

Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:44   #80
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.