Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-10, 21:05   #21
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:08   #22
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Fantastisk avsporing!

Gammel 19-09-10, 21:13   #23
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:14   #24
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Og takk for tips! Dit skal jeg i morgen.

Gammel 19-09-10, 21:15   #25
Albertine
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:15   #26
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Feil tråd kanskje?

Sånn er det når en multitasker. Tenker på en ting og leser en annen ting funker visst ikke bestandig.

Det jeg tenkte å spørre om her var om luene var vindtette.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:29   #27
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Sånn er det når en multitasker. Tenker på en ting og leser en annen ting funker visst ikke bestandig.

Det jeg tenkte å spørre om her var om luene var vindtette.

Tusen takk for at du gav meg dagens gode latter HÆRLIG!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 22:44   #28
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi trenger noen votter så kanskje det blir litt påfyll fra OBS i morgen?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 23:35   #29
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser at fjorårets dresser passer også i år, og votter kjøpte jeg nettopp et lass av på salg - er det da jeg skal si pokker eller hurra?

Gammel 20-09-10, 11:56   #30
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg vært på Obs. De hadde både kids- og babymodeller, men bare kidsmodellene er på salg. Babydressen koster 100 kr mer, men 899,- er vel fremdeles god pris. De hadde også både minitecvotter og vanlige votter, og to typer lue.

Men jeg synes ytterstoffet i årets Reimadresser er veldig annerledes? Det kjennes tykkere og stivere ut?

Gammel 20-09-10, 12:02   #31
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan melde om kaos i parkdressavdelingen på Obs Lade i dag. Det skal godt gjøres om det er noen dresser igjen i ettermiddag der i alle fall. :løp og kjøp:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 12:56   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg var på plass på Obs! Tromsø før halv ni i dag, og fikk sikret meg parkdress til Minsteturbo og votter til alle tre ungene. Det var ingen prisforskjell her. Men tilløp til kaos allerede når jeg var der.

Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:25   #33
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk fatt i Reimadresser til tvinsa, men det var jaggu bare så vidt. Var i butikken ti minutter etter at de åpnet, og da hadde de ikke en gang alle størrelsene. Måtte nøye meg med 110 til minstemor, selv om jeg egentlig hadde tenkt til å kjøpe 116. Nå er hun heldigvis ganske sped, og om størrelsene er litt romslige så holder det vel gjennom vinteren likevel. Kjøpte også Reimastøvler med gummi nederst til 299,-, de virket varme og var lette.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:46   #34
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC nest uke!

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Feil tråd kanskje?

Takk for dagens gode latter! Og et godt tips.

Gammel 20-09-10, 13:56   #35
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var på Lagunen da de åpnet, og følte meg som en skikkelig tilbudshunter

De hadde tydelig ikke rukket å gjøre jobben på lørdag, for det hang kanskje 20 dresser fremme. En i lillesøster sin størrelse, og den ble snappet rett foran meg. Jeg fikk en i et annet mønster etter å ha sendt en av de ansatte noe motvillig på jakt på lageret. Luer og votter holdt de på å pakke ut, jeg rotet litt i kassene og fant det jeg trengte.
Fornøyd med dagens fangst!

Gammel 20-09-10, 14:46   #36
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Beslutningsvegring som jeg har så klarte jeg å komme ut med to par vintersko til minsten. Jeg klarte rett og slett ikke å bestemme meg om jeg skulle ha de med gummi nederst eller om jeg skulle gå for de vanlige med borrelås. Vottene synes jeg var vanskelige å få på, så der tror jeg at jeg holder meg til Reflex sine i stedet.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:37   #37
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Har nettopp kommet hjem fra Obs Lillestrøm og handlet i fred og ro som eneste person i den avdelingen. Her var det masse dresser igjen.

Så spørs det om det er riktig størrelse, men var mulig å bytte.

Gammel 20-09-10, 17:04   #38
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Er vel tvilsomt om de har igjen på Lade/Tiller på torsdag da...

Gammel 20-09-10, 17:19   #39
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Mange dresser igjen på OBS Vinterbro også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 19:22   #40
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk med meg en dress til hver av barna + et par vintersko til hver av dem + lue til lillebror.....Litt kaos er å melde her i Stavanger også

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.