Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Natt-tøy

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kva har du på deg om natta?
Ingenting 99 45,00%
Berre truse 95 43,18%
T-skjorte/singlet og truse 50 22,73%
Nattkjole, kort 28 12,73%
Nattkjole, lang 5 2,27%
Pysjamas 21 9,55%
Shorts 2 0,91%
Shorts med overdel 3 1,36%
Lange ermar 12 5,45%
Korte ermar 12 5,45%
Lengde på ermar er hipp som happ /uaktuelt 8 3,64%
Redningsvest 3 1,36%
Parkdress 3 1,36%
Dustepoll 1 0,45%
Noko heilt anna 3 1,36%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-10, 18:58   #141
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Natt-tøy

Naken i sofaen er noe annet. Den skifter man jo ikke trekk på til stadighet. Ingen sitter naken i sofaen! :ikkeheltsjusketejegheller:

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:00   #142
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man har kanskje ikke sex på sofaen heller?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:01   #143
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en hærrlig tråd!!

Tørr ikke utlever noe her altså, da blir vi anmeldt til sjuskepoltitet og alle vennene våre kommer til å slutte å besøke oss.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:02   #144
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jo, men bare ikke naken

Gammel 05-09-10, 19:04   #145
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man har visst ikke det. :kremt:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:11   #146
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jo, men bare ikke naken

Teller en rød silkesak?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Man har visst ikke det. :kremt:

Nei, man har vel ikke det. :host:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 20:06   #147
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sover stort sett i bare trusa. Har en av guttene overnattingsgjester har jeg på meg singlet eller trøye.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:48   #148
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes da mange andre mer hygieniske steder. En skinnsofa kan jeg til nød gå med på, men det kan lett bli litt upraktisk på andre måter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:51   #149
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det varierer mellom bare truse, kort nattkjole med korte ermer og pysjamas med lange ermer, alt etter hvor jeg er og hvor kaldt det er i rommet når jeg skal sove.

Gammel 05-09-10, 23:30   #150
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Men altså..... hverken sæd eller kvinnens underliv inneholder ting som etser seg inn gjennom huden og skader hjernens kognitive deler......

Gammel 05-09-10, 23:36   #151
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det finnes da mange andre mer hygieniske steder. En skinnsofa kan jeg til nød gå med på, men det kan lett bli litt upraktisk på andre måter.

Altså.

Jeg foretrekker definitivt at hjernen min er mer innstilt på impulsiv sofasex enn å bekymre seg over vaskingen etterpå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 00:03   #152
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Truse. Og etter at ungene har begynt med Skype og videokamera på msn så har jeg lært at det å sette på seg en t-skjorte før man går ut av soverommet er lurt.

Dersom vi har overnattingsgjester eller jeg sover borte har jeg på en t-skjorte.
Har jeg migrene må ALT av da også ringer, halskjede og klokke.

*har lært UTROLIG mye etter at jeg ble medlem på dette forumet*

Gammel 06-09-10, 12:36   #153
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men altså..... hverken sæd eller kvinnens underliv inneholder ting som etser seg inn gjennom huden og skader hjernens kognitive deler......

Jeg er blitt litt i tvil etter en del diskusjoner her.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

*har lært UTROLIG mye etter at jeg ble medlem på dette forumet*

Og en god del av det går på at det fins mye gærne folk der ute

Gammel 12-09-10, 02:38   #154
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har pysj med lange armer og bein. Kan ikke fordra å ha beina mine inntil hverandre hud til hud. Om sommeren bruker jeg en kortere sak, til nedenfor knærne og singlett.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 00:01   #155
kjerstisin
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
kjerstisin er litt kul
Standard

Trordet er lenge siden jeg har ledd så godt.....og jeg ligger i senga og leser på dataen...

kjerstisin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 12:03   #156
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg så alternativene tenkte jeg at du jammen hadde husket alt og litt ekstra, men nå ser jeg jo at flere bruker både parkdress og redningsvest (kanskje samtidig til og med) så da var det jammen godt at du var så grundig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kva har du på om natta?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.