Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-10, 22:47   #661
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvor har de denne i marine / navy ?? Ønsker jeg den jeg også, men har bare funnet brun og lilla....

De hadde den ihvertfall på Fontana på Kvadrat. Der kjøpte jeg min

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 21-09-10, 00:11   #662
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

[quote=Veravera;2446661]

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

I dag kom det en pakke fra Ellos til meg, bl.a med denne. Jeg ble så positivt overrasket. Den satt som et skudd, er vann og vindtett. Anbefales!

Hvordan er jakken i str?

Den er veldig riktig i størrelsen. Jeg er en 38/40 og den satt perfekt.

Gammel 21-09-10, 12:35   #663
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt boblekåe av Morella. Stormberg.

(Morellas bilde)

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 21-09-10, 12:40   #664
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ja så har kåpen kommet, ikke M men i XS....
Får ny om ett par dager.
Men fargen og kåpen var knallfin

Den er råfin. Jeg vurderer den veldig sterkt jeg også - men er usikker på størrelse.

Gammel 21-09-10, 12:41   #665
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Så dumt at de rotet med leveringen! Var den ordentlig blå, eller?

Den er ikke skikkelig blå, den er mer "petrol" vil jeg si - iallefall synes jeg det den gangen jeg så den live.

Gammel 21-09-10, 15:47   #666
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=MissS;2445216]

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Den var kjempefin! Er det en vinterjakke eller type allværsjakke?

Jeg vil si at den er mer vinterjakke enn allværsjakke da den er fôret (men ikke av de tykkeste). Jeg har iallefall tenkt å bruke den til vinteren.

Gammel 21-09-10, 18:17   #667
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvor har de denne i marine / navy ?? Ønsker jeg den jeg også, men har bare funnet brun og lilla....

Tror det skal bli vanskelig å finne den i Oslo, i hvert fall. Da jeg var innom Aneli for 14 dager siden, iført tunikaen, bemerket de som jobbet der at jeg var en av de heldige som hadde fått tak i den. Den hadde visst blitt revet vekk. Hverken Fine Ting eller Chicas har den.

Det er mulig de har den på Nadine i Sandvika Storsenter, og de tar inn ganske mange av hver. Du kan jo ringe og høre. Lykke til med jakten!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 21-09-10, 18:37   #668
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vært på Tulip&Tatamo i dag og kom hjem med olaskjørtet med mauer på, men finner ikke bilde på nettet lenger.
Bilde kommer plutselig litt senere.

Gammel 21-09-10, 18:52   #669
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vært på Tulip&Tatamo i dag og kom hjem med olaskjørtet med mauer på, men finner ikke bilde på nettet lenger.
Bilde kommer plutselig litt senere.

Er det det samme som jeg har, kanskje? Oransje insekter med litt grønne og røde detaljer?

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-09-10, 18:55   #670
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Er det det samme som jeg har, kanskje? Oransje insekter med litt grønne og røde detaljer?

Det kan nok stemme.

Gammel 21-09-10, 18:56   #671
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elendig bilde, men:

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-09-10, 18:59   #672
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Elendig bilde, men:

Takk

Det samme skjørtet son Elinblu viser har jeg kjøpt i dag.

Gammel 21-09-10, 19:01   #673
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Grattis! Det er veldig behagelig og sitter så fint på - jeg har brukt det masse.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-09-10, 19:02   #674
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Veldig fint.
Strekker det seg litt siden det er stretch?

Gammel 21-09-10, 19:03   #675
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Veldig fint.
Strekker det seg litt siden det er stretch?

Tja - jeg synes ikke mitt har utvidet seg noe særlig, men det var bittelitt stort i utgangspunktet, så jeg er i grunnen glad til.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-09-10, 22:32   #676
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk kjøpt dette Boden-skjørtet fra i fjor på eBay (Brand New With Tags!) Ønsket meg det veldig i fjor, og da jeg skulle bestille det var det utsolgt i størrelsen min. Tusen takk til allium som tipset meg om at det var på eBay. Nå gleder jeg meg til det kommer i posten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bodenskjoert.jpg (6,4 KB, 346 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 21-09-10, 22:37   #677
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med skjørt! Jeg hadde på mitt i dag, det er veldig fint.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 21-09-10, 23:38   #678
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det er kjempefint! Bare et tips: siden det ikke er fôret, har det en tendens til å krype oppover lårene når man går, så bruk et underskjørt. har jeg erfart.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 22-09-10, 12:19   #679
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elendig bilde, men:

Jeg kjøpte også dette skjørtet. Så jeg stjeler bildet.

Jeg kjøpte meg også denne Ane Mone jakka

Kjøpte meg også disse. Siden jeg er på utkikk etter sko med snille såler til jeg. Camomilla hadde de og de var veldig gode på! Mine er ikke svart, men en slags sølv/bronse/grå/svart farge med litt skimmer.

Ca denne fargen:

Så ble det en tunika fra Fransa, ei bukse fra HM og noe småtteri

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 22-09-10 kl 13:15.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-10, 13:09   #680
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Det var vel denne heltype vel Nessie?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.