|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Hvordan få bort sur lukt på innsiden av Viking Thermo skoene?Skoene har sikkert blitt stående våte og dermed blitt sur innvendig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan få bort sur lukt på innsiden av Viking Thermo skoene?Jeg har hatt samme problemet, og erfaringen tilsier at dersom det først har satt seg lukt, så er det umulig å få vekk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan få bort sur lukt på innsiden av Viking Thermo skoene?Jeg fyller dem med varmt vann og en kork gul Ajax og lar det stå en stund. Skyller godt i varmt vann etterpå og setter dem i skotørkeren. De blir fort sure om en ikke tørker dem i skotørkeren siden det tar så lang tid å tørke dem ellers. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan få bort sur lukt på innsiden av Viking Thermo skoene?Du får kjøpt en rund dings i skobutikken som visstnok skal fjerne lukt. Ser ut som en pingpong ball med hull i. Om det virker, aner jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan få bort sur lukt på innsiden av Viking Thermo skoene?Legg de i fryseren.
|
|
|
#8 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan få bort sur lukt på innsiden av Viking Thermo skoene?Var det ikke en diskusjon på dette med fryseren. at bakteriene bare går i dvale og våkner igjen i romstemperatur. Her har iallefall aldri frysetrikset funka.
|
![]() |
|
|