|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Audacious
|
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Nope. Ingen vil passe barna mine. Og det blir litt stress å ta dem med og overnatte og kjøre helt hjem for skole/barnehage før jeg skal på jobb i morgen. (Ja, alle alternativer er gjennomvurdert.
|
|
|
#102 |
|
trenger lading
|
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Roter meg inn i denne tråden...
|
|
|
|
#103 |
|
guru advisor
|
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Kakemonster
|
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Er det noen som skal kjøre? Om Oslo, Ryenkrysset og den veien? Og som har lyst til å plukke meg opp? Isåfall har jeg fortsatt både lyst og mulighet! Litt skummelt uten Primrose, da.. Men det går!
|
|
|
|
#105 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Jeg får ikke til å komme i dag allikevel. Dessverre. Men dere får det sikkert veldig koselig, og jeg blir gjerne med en annen gang!
|
|
|
|
#107 |
|
One of These Days
|
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Jeg kjører og kjører om Ryenkrysset. Kan plukke deg opp på Esso-stasjonen i Ryenkrysset kl.18.45? Sender deg en pm med mobilnummeret mitt. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Tøff
|
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Jeg ser jeg må lære meg å strikke så jeg kan være med på sånt. Hmh. =) Kos dere i kveld!
|
|
|
#109 |
|
Passiv
|
Jeg roter lite... Jeg trodde jeg møtte deg på strikketreffet hos allium jeg. I en lilla alliumkåpe. |
|
|
|
#112 |
|
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Tjorven var ikke hos meg, og hennes er grønn.
|
|
|
#115 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Det var min lilla Allium-kåpe ja. Den er flittig brukt i disse dager også.
|
|
|
#116 |
|
Quiet, please
|
Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Denne så jeg litt for sent. Men jeg er gjerne med neste gang, hvis det ikke blir så altfor langt unna. Og sånn etter hvert moter jeg meg kanskje opp til å invitere.
|
|
|
#118 |
|
guru advisor
|
Meg i Alliumkåpe? Niks. Men det var veldig hyggelig å møte deg nå!
Masse god hjelp å få for strikkeamatører som oss. Bli med neste gang! Eller lær deg av min neste tråd: den krative utviklingen på mitt sitteunderlag.
Heldiggris! |
|
|
|
![]() |
|
|