Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er det flere typer Viking GoreTex?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-10, 12:40   #1
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Er det flere typer Viking GoreTex?

Skoringen har tilbud på en modell som vanligvis koster 799 fra i morgen av. Da skal den koste 479. Men det står ikke noe særlig om den på nettsidene deres.

Noen som vet om akkurat denne modellen er god og varm, og vanntett?

Gammel 22-09-10, 17:25   #2
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det flere typer Viking GoreTex?

Jeg lurer også på om det er noen forskjell på den de selger på salg i morgen på Skoringen og den jeg har kjøpt på salg i dag på Eurosko med 30%. Koster i utgangspunktet 899kr men jeg betalte da 639 kr. Vurdere evt å lever dem inn og kjøpe de som kommer på salg på Skoringen i morgen.

Jeg har da kjøpt denne og likte den kjempe godt. (Discovery heter den.)

Tro det er denne Skoringen selger i morgen. (Play heter den.)

Jeg har alltid vært fornøyd med Viking og skal ha det merket. Nå håper jeg noen der ute kan fortelle hvem som er best... Bytte-beholde-bytte-beholde....!?

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 17:28   #3
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Ser ut til den dyreste er høyere. Jeg er veldig fornøyd med den lave og skal ha den i år også.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 17:33   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Ser ut til den dyreste er høyere. Jeg er veldig fornøyd med den lave og skal ha den i år også.

Det kan nok stemme, men samtidig blir jeg usikker for lurer på om det er bildet som lyver.

Jeg hadde denne i fjor og den er like høy som den jeg har kjøpt nå.
De står ved siden av Play-modellen på hjemmesiden til Viking og da ser de like ut. Hmmm...

Gammel 22-09-10, 17:34   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Det er nok litt forskjell. Den du har kjøpt, Grøten, er høyere og ser ut til å ha mer beskyttelse på tuppen. De dyrere utgavene av feks Ecco (som vi har pleid å ha) har kraftigere såle også.

Men når det er sagt, så tror jeg den som er på salg vil være mer enn god nok og jeg har tenkt å kjøpe den. Viking er jo et bra merke og med goretex tror jeg de vil funke kjempebra. Deilig å spare noen hundrelapper.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 17:56   #6
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Jeg lurer også på om det er noen forskjell på den de selger på salg i morgen på Skoringen og den jeg har kjøpt på salg i dag på Eurosko med 30%. Koster i utgangspunktet 899kr men jeg betalte da 639 kr. Vurdere evt å lever dem inn og kjøpe de som kommer på salg på Skoringen i morgen.

Du får vel uansett ikke bytte sko som er kjøpt på salg.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 18:10   #7
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har begge typene. Den øverste er litt stivere enn den nederste. Den nederste blir fortere slitt foran. Begge er helt vanntette og varme. Ville kjøpt den nederste til et lite barn og den øverste til et større barn.

Gammel 22-09-10, 18:10   #8
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Du får vel uansett ikke bytte sko som er kjøpt på salg.

Det var ikke noe problem sa damene i butikken!
Det var salg på hele butikken kun i går og i dag, på ordinære varere. Nyheter og alt. Så jeg måtte bare komme tilbake å bytte men huske kvitteringen. Forsikret meg om det pga str ol!

Gammel 22-09-10, 18:15   #9
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Vi har begge typene. Den øverste er litt stivere enn den nederste. Den nederste blir fortere slitt foran. Begge er helt vanntette og varme. Ville kjøpt den nederste til et lite barn og den øverste til et større barn.

Har 4åring og 8 åring. Minste har prøvd og sier de er fine, at han liker dem. Han går i naturbhg og bor i vinterskoene hele vintersesongen, så jeg er avhengi av gode sko. Han hadde somsagt Viking i fjor også, og de var like høye som de jeg har kjøpt nå.
Eldste er også veldig fornøyd, men vurderer en større str til han.
Tror jeg tester disse i år jeg, har uansett gjort et GODT kjøp!

Gammel 22-09-10, 18:21   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Har 4åring og 8 åring. Minste har prøvd og sier de er fine, at han liker dem. Han går i naturbhg og bor i vinterskoene hele vintersesongen, så jeg er avhengi av gode sko. Han hadde somsagt Viking i fjor også, og de var like høye som de jeg har kjøpt nå.
Eldste er også veldig fornøyd, men vurderer en større str til han.
Tror jeg tester disse i år jeg, har uansett gjort et GODT kjøp!

De er veldig fine, jeg tittet på de i fjor. Men jeg synes de var så fryktelig tunge.

Gammel 22-09-10, 18:24   #11
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var ikke noe problem sa damene i butikken!
Det var salg på hele butikken kun i går og i dag, på ordinære varere. Nyheter og alt. Så jeg måtte bare komme tilbake å bytte men huske kvitteringen. Forsikret meg om det pga str ol!

Så flott da!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 18:27   #12
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har fått F&B blad i dag, og der vant viking årets vinterstøveltest.
For de som har tiltro til sånne tester, da. Jeg har.
Modellen som vant kosta 800 spenn. 800*4= dyrt.
Vi har hatt ulike typer viking støvler, og jeg har ikke hatt stort å klage på noen av dem.

Gammel 22-09-10, 18:32   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Har fått F&B blad i dag, og der vant viking årets vinterstøveltest.
For de som har tiltro til sånne tester, da. Jeg har.
Modellen som vant kosta 800 spenn. 800*4= dyrt.
Vi har hatt ulike typer viking støvler, og jeg har ikke hatt stort å klage på noen av dem.

Det er vel de som koster 479 i morgen, det, da.

Gammel 22-09-10, 18:45   #14
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Vi kjøpte svarte Viking GoreTex Trysil (ligner på dem her over) til 7-åringen og rosa-lilla Viking GoreTex Snøhetta til 3-åringen på Intersport til 50%. De hadde kostet 899 og 699 kr. Dette var på Linderud senteret og de hadde fortsatt et ganske stort parti for noen dager siden.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 19:09   #15
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

De jeg har kjøpt kom på delt første plass i fjor. Leste på klikk.no nå.
Hvorfor har ikke jeg F&B akkurat nå.....?!

Gammel 22-09-10, 19:32   #16
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

3 på topp i årets test;
Viking Chilly GTX
Ecco Snowboarder
Super fit Cross

Gammel 22-09-10, 20:36   #17
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Da er det ikke testvinneren som er på salg på Skoringen.
Men denne: FEIL...DETTE ER IKKE VINNEREN!! Bluster heter denne. (SORRY!)

Da prøver jeg fjorårets vinner og dropper å bytte.

Enig med deg Nin, at de er litt tunge. Og hvis man holder dem i den ene handa og Ecco i den andre er det jo helt klart Ecco som stikker av med seieren. Men de passer ikke til gutta her, dessverre. Så det får gå, og ungene her flydd noen runder og sier iallfall at de er perfekte, så da stoler vi på det.

Sist redigert av Grøten : 22-09-10 kl 21:00.
Gammel 22-09-10, 20:46   #18
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Den ser ikke sånn ut i reklamen. Men jeg finner den ikke overhodet på Viking sine sider.

Gammel 22-09-10, 20:56   #19
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Den ser ikke sånn ut i reklamen. Men jeg finner den ikke overhodet på Viking sine sider.

Hvis den som har vunnet testen heter Chilly så er det denne. Iallfall den som er avbildet på Viking sin side.

http://www.vikingfootwear.com/defaul...action=product

Nå har ikke jeg sett den i noen reklame da. Merkelig.

Gammel 22-09-10, 20:58   #20
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Hmmm, tror jeg la inne feil bildet lengre opp.

Dette er Chilly....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.